Gå til innhold

Medmor søknad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Det kan visst ta litt tid å få papirene fra stork, vi har nemlig venta i seks uker på våre nå, og kjenner vi begynner å bli litt stressa, må jo snart begynne å søke om permisjon og greier, er 26 uker på vei nå...

noen som vet hvor lang tid det tar å få svar på medmorsøknaden?

Det kan visst ta litt tid å få papirene fra stork, vi har nemlig venta i seks uker på våre nå, og kjenner vi begynner å bli litt stressa, må jo snart begynne å søke om permisjon og greier, er 26 uker på vei nå...

noen som vet hvor lang tid det tar å få svar på medmorsøknaden?

Oi, er de så trege på det der?? Da skal vi be om å få papirene ganske tidlig! Har lest her inne at det tar 3-4 uker å få svar på medmorsøknaden, men da er det jo sikkert greit å få søkt før alle tar juleferie å sånn :P

• 4 måneder senere...

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Hallo :) 

Vi er nye her på forumet, vinker til alle :)

Vi skal ned til Stork-klinikken i August, og er ganske så spente :)

Jeg leste noe om at man må fylle ut noen papirer om at assistert befruktning var begges avgjørelse. Har funnet både det skjemaet og søknad om medmor, men jeg er litt usikker på om man må sende inn skjemaet ang. assistert befruktning før man drar til danmark og gjennomfører dette, eller om dette skjemaet skal legges ved søknaden om medmor?

Noen som vet noe om dette?

På forhånd tusen takk for svar! :D

Jeg leste noe om at man må fylle ut noen papirer om at assistert befruktning var begges avgjørelse. Har funnet både det skjemaet og søknad om medmor, men jeg er litt usikker på om man må sende inn skjemaet ang. assistert befruktning før man drar til danmark og gjennomfører dette, eller om dette skjemaet skal legges ved søknaden om medmor?

Legges ved søknaden :) lykke til med forsøk :)

Anonymous poster hash: a1b00...7de

Legges ved søknaden :) lykke til med forsøk :)

Flott, da trenger vi ikke stresse så masse med det :)

Tusen takk for svar!

• 1 år senere...

Annonse

Siden det er ulik praksis i feks norge og danmark, så står det mye om dette i selve medmor søknaden, og papirene rundt dette. Så lurt å lese seg opp på Norske lover og regler før man reiser utenlands ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...