Gå til innhold

Hvilke damer ender opp med utro menn? En mann som er utro har ALLTID skjyld i selve hendelsen, men...

Anbefalte innlegg

hvilke kvinner er det som blir utsatt for utroskap?

Feite kvinner? Rødhåra kvinner? Stressa kvinner? Deprimerte kvinner?

Kvinner som kun tenker og prater om barna og glemmer romansen?

Kvinner som legger seg klokka ni og aldri vil spre beina?

Jeg tenker som så at hvis du er en attraktiv kvinne som viser lidenskap til mannen din og har ett normalt sexliv med ham....Så har han mindre lyst å være utro...

Kan noen komme med innspill?:)

Jeg er bare en ung og teit liten blondine:)

Har DU blitt bedratt? Isåfall, tror du det hadde noe med DEG og gjøre? At mannen din ikke syns du var god nok? Eller handler utroskap om at mannen vil ha i pose og sekk?

Fortsetter under...

Ja det kan sikkert hende med alle...Men jeg tenker at du øker sjansene betraktelig dersom du

- nekter å ha sex

- ikke bryr deg om å se attraktiv ut

- er sur, stressa og kjeftete

- legger deg sammen med unga

- legger på deg 40 kg. (INGEN syns flesk er sexy, ingen!)

ja...det var det jeg kom på...

HI

Gjest overlord

Her henger jeg meg bare opp i at du ramser opp en rekke negative egenskaper som feit, stressa og deprimert, for så å slenge på rødhåret. Blir som Oslo-kommune sitt sigøyneranbud.

(nei, jeg er ikke rødhåret).

Ja det kan sikkert hende med alle...Men jeg tenker at du øker sjansene betraktelig dersom du

- nekter å ha sex

HI

INGEN syns flesk er sexy, ingen!) Nå skvettet jeg nesten litt i buksa fordi jeg lo så høyt!

Haha..Jeg ramset opp de tinga JEG kom på som er støgt... Mange menn liker ikke rødhåra kvinner, men når jeg tenker meg om var det en teit ting og ta med for rødt hår får man jo ikke etterhvert, man haaar jo rødt hår fra starten av forholdet da. Men faktisk, en fyr gikk fra meg en gang kun fordi han ble lei platinablondt hår. Så det går an:)

HI

Annonse

Og hvorfor lo du??? Det er nok fullt mulig og ELSKE en fleskete dame, men INGEN vil se på en feeeeit dame og tenke HOT!!! INGEN! Regner med du er svært overvektig selv siden du lo det bort??? Dersom mannen din nyter sex med deg kan du banne på at han tenker på andre during the sex;)

HI

- nekter å ha sex

HI

INGEN syns flesk er sexy, ingen!) Nå skvettet jeg nesten litt i buksa fordi jeg lo så høyt!

Gjest overlord

Haha..Jeg ramset opp de tinga JEG kom på som er støgt... Mange menn liker ikke rødhåra kvinner, men når jeg tenker meg om var det en teit ting og ta med for rødt hår får man jo ikke etterhvert, man haaar jo rødt hår fra starten av forholdet da. Men faktisk, en fyr gikk fra meg en gang kun fordi han ble lei platinablondt hår. Så det går an:)

HI

Kan tenkes at han ble lei av det som var under håret også... Om han da ikke var verdens mest overfladiske mann.

Når man ser at den ene modellen etter den andre bli bedratt, så faller mange av argumentene dine bort av seg selv.

Jeg tror at den mannen som finner på unnskyldninger og bortforklarer eget svik med å skylde på partneren alltid vil finne en grunn til å ligge rundt.

Enten bryr man seg for lite om hvordan man ser ut, eller så er man selvopptatt. Enten bryr man seg for mye om barn og hus, eller så er man selvopptatt. Enten trener man for lite og blir tykk, eller så er man selvopptatt......

Og hvorfor lo du??? Det er nok fullt mulig og ELSKE en fleskete dame, men INGEN vil se på en feeeeit dame og tenke HOT!!! INGEN! Regner med du er svært overvektig selv siden du lo det bort??? Dersom mannen din nyter sex med deg kan du banne på at han tenker på andre during the sex;)

HI

- nekter å ha sex

HI

...og nå tisset jeg faktisk ut meg! Hahaha, du er det morsomste menneske jeg har "truffet" på lenge! :D

Jeg har ingen gubbe, han stakk gett :D

Gjest overlord

Alle og ingen. Hvem som helst. Du, jeg eller søsteren din, eller naboen.

Jeg tror risikoen er mindre dersom man er skummel. Som forebyggende tiltak har jeg informert mannen min om hvilken økonomisk situasjon jeg vil sitte i dersom han dør, versus dersom vi skulle gå fra hverandre (godt forsikret). Regner med han legger sammen to og to og dermed ikke tar risikoen ved å være utro.

HI

- nekter å ha sex

HI

Regner med at du bare prøver å gjøre kvelden din mindre kjedelig...?

Det er faktisk mange menn som tenner på store damer!

Det er til og med menn som tenner på sine overvektige damer selv om de var slanke da de ble sammen!

Og jeg vet til og med om flere menn som synes rødhårede damer er noe av det mest sexy de vet om!

Kan det være at blekemiddelet til det platinablonde har kommet mellom hjernecellene dine....? ;)

(Og nei, jeg er ikke stor selv!)

Annonse

Tja, det kommer vel an på. Men jeg anser meg selv for å være ganske atraktiv (uff, høres klysete ut men har iallfall fått høre det opp igjennom årene ) jeg spredde villig beina og oppfordret til sex med ex`en fordi jeg elsker det og ellers tror jeg ikke det er store problemer med meg sånn generelt. Men utro var han, men mange..men han er en sånn som trenger bekreftelse fra alt og alle om at han er "the man" og han føler seg nok super atraktiv når han nedlegger et bytte..

HI

- nekter å ha sex

HI

Har du ALDRI sett Dr.Phil, aldri?

HAr du hørt om såkalte feeders, har du?

Du vet, slike som forer opp kvinner fordi at de tenner på flesk?

Hvis teorien din var rett, så ville de unge og vakre ikke bli bedratt. Jeg har desverre altfor mange ganger sett det motsatte.

Men jeg har en annen teori:

Overflatiske menn med stor appetitt på vakre kvinner er mer utro. Ergo blir vakre kvinner oftere bedratt ;P

Hehe, nei jeg vet ikke, det bare falt meg inn her og nå ;)

Jeg tror ikke det finnes et entydig svar på hvem som er utro eller blir bedratt.

Jeg kjenner flere kvinner som er blitt bedratt av sine ektemenn/kjæreste eller samboer. Felles for dem alle er at de er atraktive og oppegående damer. Elskerinnen har slettes ikke vært noe og snu seg etter.

Ei venninne ble bedratt da de bodde i 2 forskjellige byer, de skulle flytte sammen når de begge var ferdige med utdannelsene sine, men fyren fikk panikk når han skjønte at det ikke var så lenge til de skulle flytte sammen og var utro...

En ble bedratt på det groveste av sin ektemann hun er nydelig og se på men den "nye" ser ikke ut dårlig klestil, tykk og hun har en fryktelig personlighet (bla slem med barna deres, snakker stygt om de fleste, setter ut fryktelige rykter osv).

Noen menn er bare utro uansett om de elsker sin partner eller ikke, jeg tror faktisk ikke at det finnes en mal på om mann ligger ann til og bli bedratt eller ikke...

Har den platinablonde hårfargen gått til hjernen på deg Hi?

I andre kulturer og land liker mennene at damene har litt ekstra. Alle menn er vel forskjellig. Tror du virkelig alle menn liker beinrangler med platinablonde hår og 5 kg silikon i puppene?

Nei smaken er som baken, delt!

Jeg er både Rødhåret og har alltid slitt med mange kilo for mye,men har aldri hatt problemer med gutter,eller noe ting,jeg har stort sett fått mye positive tilbake meldinger, ikke alle gutter som tenker kun med det gale hode og utseendet

Hvis teorien din var rett, så ville de unge og vakre ikke bli bedratt. Jeg har desverre altfor mange ganger sett det motsatte.

Overflatiske menn med stor appetitt på vakre kvinner er mer utro. Ergo blir vakre kvinner oftere bedratt ;P

Jeg tror ikke det finnes et entydig svar på hvem som er utro eller blir bedratt.

Enig med deg!

Gjest I See You, Shakin That Ass....

Enig med deg!

Enig her og!!

Haha! Svogeren min er konstant på godt polstrede kvinner, så den teorien der må du lenger ut i purra med.

Han slenger stadig bemerkninger om at jeg er så tynn, når jeg er heller godt i stand, for å si det slik.

Vel, selv endte jeg opp med en som viste seg å foretrekke transvestitter, eller mannfolk med pupper. Alternativt kvinnfolk med pikk, om du foretrekker det på den måten.

Hjalp fint lite å spre beina aldri så mye, selv om jeg var 20, spretten som bare det og ganske så snill og grei. Jeg mangla jo åpenbart noe vesentlig.

Så har du sånne som venninna mi, som er slående vakker, et nydelig menneske og står på pinne for familien. Hun ble forlatt til fordel for en 10 år eldre og minst 10 kg tyngre dame. Hvordan forklarer du det utifra din logikk?

HI

Hmmm.........

Om gubben er så feig at han ikke tør å si fra om at han ikke føler noe for kjerringa lengre, så er sjansen for utroskap der.

Har ingenting med den andre parten. Det er til syvende og sist den som er utro som velger om h*n vil ha seg med en annen person, og om h*n slår opp med partneren først...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...