Gå til innhold

Noen som har "oppskrift" på bursdagskrone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenta mi blir 1 år neste fredag :D

Det som er synd er jo at den dagen skal ho ikke i bhg og krone må ho jo ha :D

Noen som har en mal på hvordan jeg skal lage den? Kunne brukt Burger King krone som mal, men nærmeste BK er i Sverige :P

Fortsetter under...

Skrevet

Spør i barnehagen om de har en mal du kan låne, det tror jeg er det enkleste for deg. Det kan også hende de har laget krone til henne selv om hun ikke skal være der på selve dagen :)

Skrevet

Det var ikke så dumt :) Skal høre med dem når ho skal dit igjen på mandag :)

Skrevet

Tror du ikke hun får krone fra barnehagen den dagen før hun skal i barnehagen? Slik gjør de det i alle fall i barnas. Henger ut flagg, får være med å bestemme pynt og farge på krone og får velge seg en liten gave. Dette skjer en av dagene selv om de har bursdag i helgen eller har fri på selve datoen..

Skrevet

I vår barnehage blir alle barna feiret, uansett om de har bursdag når det er helg eller er bortreist på dagen. Her går jenta i en barnehage som er stengt hele juli, og de barna som har bursdag da blir feiret enten før eller etter ferien :)

Hør med dem i barnehagen, tror nok helt sikkert de kommer til å feire henne en dag det passer ;)

Annonse

Skrevet

Fikk jenta di krone HI? I vår barnehage har de ikke kroner :( Må være en av få barnehager som ikke bryr seg om det? De lager tegnebok fra alle barna i stedet.

Jeg skal lage ei til jenta mi denne uka, for krone skal hun få uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...