Gå til innhold

Vi prøver igjen...

selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Syns ikke det er dumt av dere! Jeg kjenner ikke historien din men dette kan jo være den gangen det får bra:)! Går selv på Albyl-e og crinone og nå er det bare 3dager til jeg er 12 uker!:) håper (og tror) det kommer til å gå bra denne gangen:) jeg ventet 2 år fra siste SA ned å prøve igjen, og selv om det gav meg tid til å bli meg selv igjen, så har jeg gått alt for lenge med denne uvissheten. Så jeg syns det høres greit ut at dere prøver igjen allerede:) lykke til:)!

Masse lykke til i prøvingen.. Neste gang går det bra :)

Sist graviditet gikk jeg på klexane og albyl-e, men det gikk desverre ikke forrige gang heller. Men jeg har ikke gått på progesteronstøtte enda.. Det tenker jeg å gå på i tillegg neste gang. Desverre for meg så visste ikke sekretæren til gynekologen min om Crinone visstnok, så det var derfor jeg ikke fikk det sist gang. De fant forresten ingenting galt med meg på utredningen.

Annonse

Jeg starter med albyl-e før el/rundt el. Og Klexane da jeg fikk positiv test. Nå skal jeg gjennom ivf og da starter jeg på Klexane ca 14 dager før uttak slik jeg har forstått det, og progesteron fra innsett.

Hvis en kunne se fra befruktningsstadiet at en ble gravid så kunne en jo startet på Klexane da. Men jeg startet å teste tidlig, så sånn sett så visste jeg tidlig at jeg kunne starte med Klexane..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...