Gå til innhold

Ja så var det denne slimproppen igjen da...starter den noe?

Anbefalte innlegg

For da jeg var på do nå nettopp, så var det noe som "falt " ned i do (og nå høres jeg sikkert ekkel ut men...) og jeg måtte titte. Og det var en klump av noe slag, men det var ikke noe særlig rart på papiret. Men nå etter det har jeg fått "sviende murringer" i magen, og bare lurer på om det har noen sammenheng? Hatt en del kynnere og greier de siste dagene, trodde strengt tatt jeg var igang i går men... Noen som vet? Uke 38 btw.

Fortsetter under...

samme med meg... skjedde her og kl 8 ....har hatt mye sterke kynnere og menssmerter de siste dagene å det har tatt seg opp nå..spent på hav som skjer.. å håper ikke det akselerer her for kl 11 i kvell for jeg klarer ikke den jordmoren som er på jobb i ettermiddag:/

Hehe..spennende da! Må få høre hvordan det går med deg videre :) Håper ikke det skjer noe her enda heller, jeg har en avtale i byen nå snart som jeg Må gå på, og så kan jeg få pakket fødebagen etter det. Så vi sier etter 11 ikveld begge to - men DA er det helt ok ;)

For da jeg var på do nå nettopp, så var det noe som "falt " ned i do (og nå høres jeg sikkert ekkel ut men...) og jeg måtte titte. Og det var en klump av noe slag, men det var ikke noe særlig rart på papiret. Men nå etter det har jeg fått "sviende murringer" i magen, og bare lurer på om det har noen sammenheng? Hatt en del kynnere og greier de siste dagene, trodde strengt tatt jeg var igang i går men... Noen som vet? Uke 38 btw.

Med førstemann gikk slimproppen lørd. Vannet sønd men ingen rier så ble satt igang etter ett døgn. Du kan være fra timer til uker unna fødsel;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...