Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Huff, i dag er jeg hjemme fra jobb. Rett og slett fordi jeg er så sliten. Må bare ha en dag å lade meg opp på.. Jeg synes ikke det er noe stas å være hjemme fra jobb pga graviditeten. Men jeg er så utrolig trøtt! Er 9+6 i dag, gleder meg veldig til å få tilbake energien min, hører rykter om at den kommer tilbake i 2. trimester.

Flere enn meg som har det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143979387-jeg-er-s%C3%A5-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler det sånn jeg og. Har spydd daglig i 4 uker, men de 2 siste dagene har jeg klart å holde på maten hvertfall. Men trøtt og sliten ja.... Orker ingen ting. Sover 12 timer i døgnet. Kommer meg gjennom arbeidsdagen så vidt, så er det rett hjem å legge seg igjen....

Det går nok over snart :)

Jeg kan skrive under på det. Har aldri vært så trøtt og sliten før. Får stort sett alltid hodepine i løpet av formiddagen. Blir godt å komme i andre trimester. Koselig å miste noen av symptomene og heller får babymagen ;-)

Annonse

Ja! Jeg er så sliten at jeg føler meg syk. Når jeg våkner må jeg ligge lenge før jeg står opp, lavt blodtrykk så det svimler når jeg reiser meg. Spiser litt men er så kvalm at det går mest i ristet brød med bremykt og varm te, og så er det rett på sofaen. Har jobbet fullt og har tre barn fra før men på fredag gikk det ikke lenger og legen sykemeldte meg en uke. For en drømmesituasjon å plutselig ha fulle dager hjemme, men alt jeg orker er å ligge på sofaen, suge på surt godteri eller spise knekkebrød,drikke farris og lese litt. Timene på ettermiddagen med unger, middagslaging, lekser og legging føles som et maraton og jeg er utslitt etterpå, sovner kl ti. Så JA jeg kjenner meg igjen, men heldigvis går det over etterhvert, det trøster jeg med. De andre gangene har jeg vært i SUPER form etter første tri. Hold ut damer og tenk gode tanker til det som vokser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...