Gå til innhold

trenger svar fort....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har de siste dagene hatt vonde tak i korsrygg lår og mage..disse har komme ca 1 gang i halltimen...nå i morges gikk slimproppen med blodspor i...vet ikke om det var hele... er dette tegn på nært fårestående fødsel?? noen med erfaringer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring sykehuset! Kan være tegn på fødsel

Skrevet

Pga blodspor ville jeg kontaktet sykehuset med en gang for å få sjekket at alt er bra.

Skrevet

Ville ha kontakta føden for en sjekk. Høres ut som modning iallefall :-)

Skrevet

Det høres ut som om det er noe på gang ja. :) Når er termin? Har selv termin i dag, så hååååper jo noe skjer, men ingen tegn her dessverre...

Lykke til! :)

Skrevet

er i uke 36+5..har slitt med premature rier siden uke 20....sluttet med bricanyl for 1 uke siden...

Skrevet

Lykke til lilleluli :)

Jeg må også spørre dere...

Merket jeg har hatt mye tyntflytende utflod i dag tidlig... pipler litt nå og da... og når jeg var på do nå så var det også litt slim. Kan denne berømte "proppen" komme ut litt etter litt... ?? Var litt "misfarge" på den men ikke noe blod...

Skrevet

Hvis du 'kun' er 36+5 ville jeg ha ringt føden hvis jeg var deg..

Og hold oss oppdatert :)

Lykke til

Skrevet

"kun" 36+5 er mye for meg:) aldri trodd jeg skulle rekke lengre en 28... har snakket med føden ska se om d blir mere smerter før jeg drar inn..litt lei av bomturer...men håper at dette er begynnelsen er så slitn av å ha gått meg smerter og smårier i flere måneder...

Skrevet

Ja, 36+5 er jo kjempe bra om du har slete med det sååååå lenge :)

Lykke til!! Nå er det jo ingen fare for den lille heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...