Gå til innhold

Lister meg inn hit..

Anbefalte innlegg

Her virker det som spira satt med en gang etter pilleslutt, hadde aldri trodd det skulle gå så fort og er egentlig litt sånn i sjokk og "hva har vi gjort" :P

Har tusen tanker nå..hvor langt er jeg på vei i jula?Er jeg enda dårlig da tro? Får jeg hypermesis denne gangen også.... :( Har nesten litt småpanikk for akkurat det og vurderer å kontakte jordmoren min tidlig for en samtale.. Har ei lita ei fra før på 14 mnd.

Etter kalkulator virker det som termin er 24. juni, flere som har rundt da?

heeerlighet dette er bare så rart!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143979363-lister-meg-inn-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Og gratulerer :) kjenner igjen følelsen, her gikk det også på første forsøk! Hadde akkurat blitt vant med tanken på at vi skulle begynne å prøve, da jeg fant ut at jeg var gravid. Skremmende moro:) Skriv deg opp på terminlisten juni 2013, vi er flere som har termin da <3

Her virker det som spira satt med en gang etter pilleslutt, hadde aldri trodd det skulle gå så fort og er egentlig litt sånn i sjokk og "hva har vi gjort" :P

Har tusen tanker nå..hvor langt er jeg på vei i jula?Er jeg enda dårlig da tro? Får jeg hypermesis denne gangen også.... :( Har nesten litt småpanikk for akkurat det og vurderer å kontakte jordmoren min tidlig for en samtale.. Har ei lita ei fra før på 14 mnd.

Etter kalkulator virker det som termin er 24. juni, flere som har rundt da?

heeerlighet dette er bare så rart!

Zassy! Hei igjen! Husker deg igjen fra graviditeten i 2011! :) Så stas at vi får sjansen til å følge hverandre igjen! Mi lille tulle er snart 13 mnd :)

Hei og takk :)

så gøy at vi er flere med en liten fra før, blir veldig spennende med to tette ja! Men selve svangerskapet er det jeg ser mest mørkt på, vil bare ha det overstått..sier jeg og er bare i uke 4 :P

Jeg kjenner igjen nickene til begge dere over her ;)

Annonse

Litt usikker på ikm fordi syklusene mine har vært litt varierende og fordi jeg tror eggløsning var litt sen den syklusene jeg blir gravid. Så får nok ikke vite eksakt termin før UL jeg heller. Men det blir nok rundt månedsskiftet mai/juni:) Fin tid å få barn på da:) Gleder meg bare til jeg har kommet litt lenger, da blir det lettere å senke skuldrene litt:)

Zassy :) vet ikke om du husker meg? Men vi var prøvere samtidig da du var prøver sist :) tenk at du er i gang igjen da:) jeg har endelig blitt gravid, etter snart 2 år som prøver og 2 sa. Nå er jeg over 10 uker på vei og denne gangen virker d å gå bra :) Gratulerer så mye som gravid igjen:)

Annonse

HEEEI Leahpudding og Metti selvfølgelig husker jeg dere :D

Sååå gøy å høre at du er gravid Metti! Herlighet, vel fortjent! åh nå ble jeg skikkelig glad :)

Og Leahpudding også! Måtte du også prøve så lenge?? uff stakkar dere. Håper spirene klamrer seg fast nå! Lykke lykke til :)

Veldig glad på deres vegne, enn at vi er gravide samtidig nå da, morsomt :)

Gjest UndrendeUllteppe

Hei dere!

Leahpudding og Metti, jeg vet ikke om dere husker meg fra Bli Gravid, men jeg husker nå dere :) gratulerer så mye!! :D

Gratulerer til deg også Zassy, jeg har også kalkulatortermin 24. Juni, dette blir veldig spennende :)

Endret av UndrendeUllteppe

Hei UndrendeUllteppe :) Gøy å treffe på "kjentfolk" :D Måtte dere prøve lenge?

Zassy: Gøy at vi får gå gravid samtidig denne gangen da, og veldig rart å tenke på at du er i gang for andre gang :P

Jeg ble veldig overrasket over at det tok så lang tid denne gangen, siden Leahpuddingen ble til da vi var uforsiktige 1 gang :P Men har i alle fall fått vite at det er en grunn til at jeg mister, så denne gangen ble det sprøyter å medisiner fra 4 uker på vei, og det ser ut til å funke bra. Ca 8 uker på vei så jeg et lite hjerte banke og alt så helt perfekt ut, så denne holder hele veien til mål <3

Gjest UndrendeUllteppe

Vi har vært uten prevensjon siden april, men har ikke klaffet noe særlig med aksjeinnlegg og EL før september, mye pga mitt fantastiske humør rundt EL :P så dette var egentlig første måneden jeg virkelig følte det var gid sjans, ellers har vi lagt inn aksjer noen dager før eller to dager etter antatt EL (testet ikke) :P så det blir spennende!

Fikk «Gravid 1-2» på cb ukeindikator på ikmdag lørdag, men bare svaksvak strek på rfsutest i går, så jeg er litt spent...skal se om jeg kjøper en ny test i dag ;)

Gratulerer i alle fall :)

Vi prøvde ikke i august og jeg klarer ikke helt å skjønne hvordan vi klarte å treffe..kan nesten ikke huske at vi hadde sex engang :P Men klart, den mnd det ikke passet så satt den :D Og da passet det jo likevel :P Ble superoverrasket da jeg fikk svak strek på billigstrimmel 7 dpo..måtte teste siden jeg skulle mr dagen etter. Men strekene ble sterkere og sterkere fram mot ikm, så måtte jo bare tro på det til slutt :)

Jeg husker deg også undrende ullteppe..

Nå er vi endelig alle gravide så fantastisk :) og Zassy du skal ha 2 mann..

Jeg har også vert ekstremt kvalm.. Fikk frist på to dager te å få i meg mat ved hjelp av kvalmestillende. Dersom det ikkje fungerte var det sykehuset neste men slapp heldigvis det.. Kastet opp nesten hver dag og tatt av 6 kg... Men nå håper eg at det snart ska gi seg....

Undrende Ullteppe testen er nok fin i dag :)

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg husker deg også undrende ullteppe..

Nå er vi endelig alle gravide så fantastisk :) og Zassy du skal ha 2 mann..

Jeg har også vert ekstremt kvalm.. Fikk frist på to dager te å få i meg mat ved hjelp av kvalmestillende. Dersom det ikkje fungerte var det sykehuset neste men slapp heldigvis det.. Kastet opp nesten hver dag og tatt av 6 kg... Men nå håper eg at det snart ska gi seg....

Undrende Ullteppe testen er nok fin i dag :)

Hvor mange uker er du Metti? Husker du var mye syk og kvalm for en tid tilbake, jeg spurte deg da om du hadde testet deg? Var det da underet skjedde? :)

Leahpudding; skikkelig typisk at det klaffer når det ikke passer, nesten så det er det beste fruktbarhetsmiddelet :P

Leahpudding ja nå klamrer den seg fast hos deg :) Trist at du har mistet og måtte prøve så lenge da. Veldig gøy at vi er gravide samtidig nå :D Er nervøs jeg, er så tidlig her enda så greier ikke helt å glede meg fullt ut kjenner jeg, gleder meg til 1.tri er over.

åh Metti stakkar deg, kjenner til det med ekstrem kvalme, unner det ingen! Så godt at du har klart å slippe innlegging så langt. Håper du snart kommer over det verste. Går å liksom venter på at kvalmen skal slå til her også..hvis det blir like ille som sist vet jeg ikke hva jeg gjør :S

Undrende Ullteppe hvordan er formen der? Her er det bare fint foreløpig :) klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...