Gå til innhold

Dere som ruger, og dere som har testet positivt...

Anbefalte innlegg

Rugere: hvilken rugedag er dere på, og hvilke symptomer har dere?

Dere som har testet positivt: hvilke symptomer hadde dere i rugetiden?

Er selv på rugedag 10, og holder på å bli gaaal! :)

Har hatt mensmurringer siden r.d 5-6. Fikk også ømme pupper rundt r.d 5-6, men dette forsvant på r.d 9. Så nå frykter jeg alt håp er ute...

Fortsetter under...

Hei.

Er gravid i uke 31, med Icsi.

Jeg hadde ingen symptomer, absolutt ingen!!

Tok en test dagen før testdagen og den var helt blenda hvit!!

På testdagen var der en svaaaak strek, men det tok 3 dager før den var helt sterk ( det var lange og slitsomme dager)

Så ikke gi opp eller analyser for meget.

Lykke lykke til

Alle blir nok symptomjegere i rugetiden ;)

Men dere som tar progesteronstøtte må huske på at det kan man få ømme og tyngre bryster av, man kan bli kvalm og oppblåst av dem og ikke minst mange blir veeeldig trøtte av dem :)

Hausken sa også til meg at man kan egentlig ikke kjenne ordentlige graviditetssymptomer før rundt rugedag 10-12, for kroppen begynner ikke å produsere nok Hcg før den tid :)

Det eneste som kan garantere en graviditet er graviditetstest :) Aller helst en blodprøve! :)

Og jeg sier ikke dette for å knuse håp eller noen ting, men av erfaring så har jeg x antall ganger kjent symptomer, blitt ganske optimistisk og deretter knust når resultatet blir negativt :/

Masse lykke til alle sammen! :D

Hei,

Jeg er gravid i uke 17 etter fryseforsøk i naturlig syklus. Hadde ingen symptomer annet enn at den vanlige spottingen uteble. Siden dette var et forsøk helt uten medisiner, ga det meg et lite håp. Hadde ellers en god magefølelse. Forrige negative forsøk var jeg helt sikker på at det ikke kom til å gå veien allerede før innsett. Merkelig det der ;)

Lykke til!! :)

Annonse

Hei!

Jeg er på rugedag 9. Det går sååå sakte.

Jeg har nesten ikke hatt noen symptomer, men det har vel vært noen "stikkinger" i magen, litt kvalme og litt hodepine innimellom. Kanskje pessimisten i meg tenker at "symtomene" mest sannsynlig bare er bivirkninger på Lutinus.

Under vårt forrige forsøk hadde jeg mange symptomer den første uken (ømme bryster, ofte stikkinger), men så sluttet det brått like før testdag og testen viste negativt.

Vi får krysse fringre og tær og håpe at optimisten får rett :-)

Lykke til alle sammen.

Jeg er gravid i uke 17, når jeg testet positivt etter mitt ivf forsøk hadde jeg ømme pupper (dette tror jeg kom av lutinusen, for det forsvant faktisk når jeg sluttet med den), og så hadde jeg veldig mensenmurringer og var sikker på det skulle gå galt til tider fra rugedag 7-8...Men det gikk altså bra :-D

Jeg var overstimulert, og overstimuleringssymptomene ble merkbart verre mot slutten av rugetiden (på grunn av hcg i kroppen viste det seg).

Selv om jeg trodde det skulle gå galt innimellom hadde jeg faktisk en god følelse hele veien, og drømte om positive graviditetstester ;-)

Masse lykke til alle rugere!

Er ruger fra i dag, fikk satt inn et perfekt gullegg i sta, så nå er det bare å håpe at det klorer seg fast!!! Det skal det...

Når det gjelder symptomer, så er det kun etter uttaket for min del... men krysser fingrene for at jeg får kjempepupper snart, blir kvalm osv..... JAAAA la det komme :-)

Lykke til alle rugere!!!

Klem

Annonse

Her kom menssmurringene 2 dager før testdag.

Kjente ingen verdens ting før det :)

Så ble ganske overrasket når klinikken ringte og sa at blodprøven var positiv :)

Ved tidligere negative forsøk har jeg hatt en haug av symptomer :)

Hei,

Jeg er gravid i uke 17 etter fryseforsøk i naturlig syklus. Hadde ingen symptomer annet enn at den vanlige spottingen uteble. Siden dette var et forsøk helt uten medisiner, ga det meg et lite håp. Hadde ellers en god magefølelse. Forrige negative forsøk var jeg helt sikker på at det ikke kom til å gå veien allerede før innsett. Merkelig det der ;)

Lykke til!! :)

Hva menes med spotting?

(ny og nysgjerrig)

Jeg er kvalm, svimmel, tisser konstant....

Men på klinikken fikk jeg beskjed om at crinonen ga såkalte graviditetssymptomer slik at man ikke kan ta det som tegn i det hele pga det. Ømme pupper fikk jeg av sprøytene så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...