Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

@EllaMed4Små: Takk for det, pappaen holder en knapp på Vårin, mens det nok er Eivår som er min favoritt, og stavemåten kom nok av Vårin-påvirkning, men festet seg før jeg oppdaget at det er Eivor som er den vanligste, og nå er det liksom to ulike navn i mitt hode.

Pussig nok, for jeg har selv et navn jeg må bokstavere (dønn vanlig men er det med C eller k, med eller uten h...), og har styrt unna sånt med de to andre.

Takk for alle synsinger så langt, jeg har en følelse av at Vårin er i vinden (selv om jeg ikke tror det blir noen poppis, akkurat).

Vil gjerne ha flere svar!

Annonse

Annonse

Jeg blir så glad for at dere liker navnene! (selv om det ikke nødvendligvis gjør valget enklere.)

Erle er vårt "felles multiplum"-navn, men det er nok Vårin eller Eivår det står mellom. Hver vår favoritt. Kanskje hun sier ifra selv når hun kommer ut hvem hun er?

Jeg blir ekstra glad om dere gidder å si noe om hva slags assosiasjoner dere får til navnene. Tusen takk!

Heia..

Syntes du hadde kjempe fine navn på listen. Liker nok kanskje Vårin best av de tre. Navnene er veldig opp i gata jeg liker, og har valgt et navn som er ganske likt. Det er en annen sak. Men tenkte kanskje du hadde morro av og få et siste forslag. Jeg falt veldig for et navn, men har blitt nedstemt.. En kombinasjon av flere av dine navn kanskje?

Eirunn..

Syntes det er nydelig, men var desverre nedstemt! hehe

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...