Gå til innhold

Kneppelyder i øverste del av magen...what?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hører ikke til her, men svarer likevel :)

Jeg hadde også disse kneppelydene. De var så høye at mannen min hørte de når han satt ved siden av meg. Etter mye googeling fant jeg ut det kan være babyens ledd som "knekker". Vet ikke om det er det, men... Jordmødre jeg snakket med hadde ikke et godt svar på de heller.

Hei og god morgen,

Jeg er gravid for andre gang (38 +6), og hører disse lydene igjen,men hørte det "mest" da jeg var i 6 og 7 mnd. Nå er det mer sjelden..sikkert fordi nurket ikke har så mye plass lenger :-D

Husker jeg hørte det med førstemann også,kjempemorsomt.. kjæresten min hørte det denne gangen og lurte i alle dager på hva det var fra:-)

Kos deg videre

Hege

Har hørt det selv, kom ikke før det ble virkelig trangt inni magen. For min del opplever jeg det som at det er ribbeina mine som er i "klem" og at de spretter på plass igjen, derav lyden. Skjer som oftest hvis jeg bøyer meg eller sitter.

Annonse

Da jeg hørte en kneppelyd var det vannet som gikk øverst i magen slik at det ikke kom mer enn at jeg trodde det var utflod... Men etter ett par dager stusset jeg da trusa ble våt. Ringte føden for sjekk, ble lagt inn å satt igang pga vannavgang uten ri:)

Heia

Takk for svar!

Det var 5-6kneppelyder, så det var dårlig forklart av meg, var litt halvdøsen når jeg skrev innlegget.

Er sikkert bare leddene som strekker seg :)

Hun får holde seg inne litt lengre altså!!

Da jeg hørte en kneppelyd var det vannet som gikk øverst i magen slik at det ikke kom mer enn at jeg trodde det var utflod... Men etter ett par dager stusset jeg da trusa ble våt. Ringte føden for sjekk, ble lagt inn å satt igang pga vannavgang uten ri:)

Ah, creapy da, hvordan har det gått med dere da?

Her var det fle kneppelyder, men rart ja!

Annonse

Hei og god morgen,

Jeg er gravid for andre gang (38 +6), og hører disse lydene igjen,men hørte det "mest" da jeg var i 6 og 7 mnd. Nå er det mer sjelden..sikkert fordi nurket ikke har så mye plass lenger :-D

Husker jeg hørte det med førstemann også,kjempemorsomt.. kjæresten min hørte det denne gangen og lurte i alle dager på hva det var fra:-)

Kos deg videre

Hege

God ettermiddag!

Ja, det var den rareste lyden...

Kanskje det gjentar seg i kveld, får bare holde på å strekke seg mens det er plass..hihi

Mye merkelig i dette svangeskapet i forhold til forrige, så har slutta å sammenligne for lenge siden :)

Jepp, har det samme. JEg forestiller meg at det er min hud, hinner eller andre ting som strekkes jeg. For jeg synes det likner på lyden jeg hørte da vannet gikk.

ja iike sant jeg går m nr 4 ... ikke hørt disse kneppene før annet enn da vannet gikk m nr 1 men da var lyden høyere ... hmmm merkelig detta her åsså så mange svar her da ..

jm, mener at det kan være det ene hinnen med vann som sprekker, når babyen sparker bort i..ikke farlig, for man har to hinner..

Ikke hørt mer, men nå snudde hun seg med ryggen til venstre i morges, så får se hvilke umske lyder så dukker opp neste gang :)

Jeg har også hatt endel av dette i dag. Skvetter til hver gang for det minner meg om lyden når vannet gikk med storesøster. Men ikke noe vann her, så regner med at det er noe annet.

Som jeg skrev ovenfor, dette var jm sin teori..:

Hun mener at det kan være det ene hinnen med vann som sprekker, når babyen sparker bort i..ikke farlig, for man har to hinner..

Ikke hørt mer, men nå snudde hun seg med ryggen til venstre i morges, så får se hvilke umske lyder så dukker opp neste gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...