Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Gjør dere det? Uff syns det er vanskelig og kjedlig!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Var veldig flink i starten, men har dabbet litt av.. På tide å begynne på igjen tror jeg. ;-)
Poppie Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Gjør det litt når jeg kommer på det. Men er så tidlig i svangerskapet ennå, så jeg utsetter det litt, og det er jo litt dumt... Syns også det er kjedelig og litt vanskelig, men vet det blir bedre etterhvert.
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2012 Er 11 uker nå,og har ikke helt motivasjonen for å gjøre det. Men får vel ta meg sammen..
Poppie Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Har forstått det slik at det kan forhindre/redusere bekkenløsningsproblemer ol., urinlekkasjer osv, så er nok veldig lurt å gjøre det. Og ikke bare gjøre det sånn nå og da, men å gjøre det skikkelig og daglig, slik at man faktisk blir sterk i bekkenbunnen. Jeg slet med bekkenløsning etter fødselen sist, og da var det (i følge fysio) veldig viktig å trene bekkenbunnen målrettet flere ganger om dagen. Jeg tror det kan ha stor betydning for svangerskapet og tiden etter fødsel! Håper det kan motivere deg litt
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg tenker jo på at jeg burde gjøre det pga sånne ting,så prøver å gjøre det innimellom Men det er vel å gjøre en god rutine ut av det,så kanskje jeg husker å gjøre det! Gjorde det veldig lite med førstemann.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Nå fikk jeg dårlig samvittighet:-) ikke vært flink i det hele tatt... Men nå føder jeg i løpet av et par uker, så da får jeg heller skjerpe meg når hun er ute:-)
Sjeva Skrevet 12. oktober 2012 #8 Skrevet 12. oktober 2012 Skal disse knipeøvelsene være gode for bekkenløsning?? Da skal jeg begynne å knipe for harde livet igjen!!! Fytti katta bekkenløsning var helt grusomt!! Måtte rehabiliteres etter sist gang. Skal knipe til den store gullmedalje!! 1 og 2 og hmm pust 3 og 4 neeeeesten 5, 6 nei det var feil muskler stønn 6.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå