Gå til innhold

Knipeøvelser!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør dere det?

Uff syns det er vanskelig og kjedlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var veldig flink i starten, men har dabbet litt av.. På tide å begynne på igjen tror jeg. ;-)

Skrevet

Gjør det litt når jeg kommer på det. Men er så tidlig i svangerskapet ennå, så jeg utsetter det litt, og det er jo litt dumt... Syns også det er kjedelig og litt vanskelig, men vet det blir bedre etterhvert.

Skrevet

Er 11 uker nå,og har ikke helt motivasjonen for å gjøre det. Men får vel ta meg sammen.. :)

Skrevet

Har forstått det slik at det kan forhindre/redusere bekkenløsningsproblemer ol., urinlekkasjer osv, så er nok veldig lurt å gjøre det. Og ikke bare gjøre det sånn nå og da, men å gjøre det skikkelig og daglig, slik at man faktisk blir sterk i bekkenbunnen. Jeg slet med bekkenløsning etter fødselen sist, og da var det (i følge fysio) veldig viktig å trene bekkenbunnen målrettet flere ganger om dagen.

Jeg tror det kan ha stor betydning for svangerskapet og tiden etter fødsel! Håper det kan motivere deg litt :)

Skrevet

Jeg tenker jo på at jeg burde gjøre det pga sånne ting,så prøver å gjøre det innimellom :) Men det er vel å gjøre en god rutine ut av det,så kanskje jeg husker å gjøre det!

Gjorde det veldig lite med førstemann.

Skrevet

Nå fikk jeg dårlig samvittighet:-) ikke vært flink i det hele tatt... Men nå føder jeg i løpet av et par uker, så da får jeg heller skjerpe meg når hun er ute:-)

Skrevet

Skal disse knipeøvelsene være gode for bekkenløsning?? Da skal jeg begynne å knipe for harde livet igjen!!! Fytti katta bekkenløsning var helt grusomt!! Måtte rehabiliteres etter sist gang.

Skal knipe til den store gullmedalje!!

1 og 2 og hmm pust 3 og 4 neeeeesten 5, 6 nei det var feil muskler stønn 6. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...