Gå til innhold

Emmaljunga Edge duo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

pp dark grey av de to. kun fordi det var enten den eller pp black jeg skulle ha. valgte sistnevnte selv, kjedelig som bare det ;)

Synes også svart er litt kjedelig, og trist. Men har selv vurdert den fargen også (tidligere) har svar easygrow hood pose, så da passer den til grå vogn, og alt blir ikke så svart :)

Vi går for det nye understellet Duo S

Annonse

Jeg har lyst på akkurat den samme vognen med duo s understellet. Har du prøvd det i virkeligheten?

Har kun prøvd den i butikken flere ganger. Helte litt over på 4 faste hjul, men i går var jeg overbevist. Sving hjulene er store og meget behagelig å slippe å vippe vognen ned hver gang en skal svinge eller snu. Og tenk på hvor mange ganger det blir gjort i løpet av en dag

Ja, svingbare hjul er en fantastisk oppfinnelse. Jeg har ikke sett understellet "live", bare på bilde. Er litt skeptisk til de punkteringsfrie hjulene, men tror at svingbare er viktigere for meg enn lufthjul. Butikken her jeg bor har ikke fått det inn enda, men jeg får ta meg en tur til nærmeste by og prøvekjøre litt :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...