Gå til innhold

Ønsker dere flere barn/hvor mange barn har dere?

Anbefalte innlegg

Selv er jeg 39 år og dette blir mest sannsynlilg vårt siste barn. Da har vi to sammen, jeg har ei fra før og mannen min har to fra før. Så mitt tredje svangerskap altså:)

Vi gleder oss stort til å bli en storfamilie, og selv er jeg veldig glad for at vi tilsammen har mange barn:) Hva med dere?

Fortsetter under...

Dette blir mitt første barn, så får se hvor mange barn vi ender opp med til slutt ;) I en drømmeverden, kunne jeg tenkt meg 4 barn, men spørs hvordan økonomien blir til det. Så får ta ett av gangen! :)

Vi har en fra før og jeg ønsker meg gjerne 3 barn. Mannen syntes dette bør bli det siste pga hans alder så jeg går vel egentlig i smug og håper på tvillinger ;)

Vi slet endel med førstemann så jeg er veldig takknemlig for at vi har ham uansett hva som skjer :)

Annonse

Har en gutt på 2 år og venter nr.2 nå. Pga. at det er mye slit og tårer for hver graviditet (assistert befruktning), tror jeg kanskje dette blir siste. Kommer fra en familie med fem barn, så i utgangspunktet kunne jeg gjerne hatt flere :)

Vi har har to jenter på 8 og 5 år og venter en liten en i Juni. Får se hvordan det blir detter det. Tenker at det hadde vært kos å fått en til etter dette barnet, pga alderforskjell til de to eldste.. men tar det som det kommer. Må nesten se an økonomi og helse og tiden. Det blir mer og mer å følge opp når de blir eldre, så man må jo tenke på det og;)

Enig doble. Jeg kunne tenkt meg enda en til etter denne i magen.. men må jo se an form, min egen alder,helse, økonomi, plass og tid. En skal jo følge dem opp også:)

Men tror egentlig saken er grei. Mannen har sagt at han synes det holder med denne, og tror neppe jeg klarer å overtale ham i tilfelle. Men akkurat nå så holder det fiiint med 3 for meg altså:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...