Gå til innhold

Jeg ønsker å se mer om fødsler. Har dere noen linker?

Anbefalte innlegg

http://www.nrk.no/nett-tv/prosjekt/619/

Her er linken til jordmødrene på nrk, men har sett dette to ganger nå ;) Trenger noe mer......

Finnes det noe bra på youtube for eksempel? Eller andre nett-tv`er ?

Ser at den norske fødselsfilmen koster nesten 500 kroner, og synes dette er helt forferdelig dyrt.....

Fortsetter under...

Du må gå på youtube, der har de alt om alt! Bare skriv inn "Natural birth" i søkefeltet der så kommer det nok opp mange alternativer. Det var der jeg fant alle vannfødsel-videoene som gjorde at jeg valgte å føde i vann :)

D går en dansk dokumentserie på en av nrk kanalene tirsdagskveld. Hjelp, bi føder, eller noe. Der er d ik noe fake eller glam, rett oh slett forskjellige fødseler m forskjellige damer. Husker ik om d var på nrk 1 el 2. De følger jordmødrene på en av Københavns største fødestuer.

Uff.. Jeg ville også plutselig se fødsel før fødsel.

Anger VELDIG

Men blir du ikke mer trygg på hva som skal skje, når du ser hvordan det foregår? Jeg synes det er greit å se hva jeg går til.

Kanskje du må fordøye det litt?

Annonse

D går en dansk dokumentserie på en av nrk kanalene tirsdagskveld. Hjelp, bi føder, eller noe. Der er d ik noe fake eller glam, rett oh slett forskjellige fødseler m forskjellige damer. Husker ik om d var på nrk 1 el 2. De følger jordmødrene på en av Københavns største fødestuer.

Da skal jeg sjekke ut det :) Tirsdagene er liksom litt fredet på grunn av Grace anatomy og Privat praksis ;)

http://www.dr.dk/DR1/Foedsler/se_udsendelserne.htm#/51831

her fant jeg den på nett også :) Takk

Da skal jeg sjekke ut det :) Tirsdagene er liksom litt fredet på grun

n av Grace anatomy og Privat praksis ;)

Du får sett det å, hver tirsdag NRK 2 kl 19.45:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...