Gå til innhold

Ble ikke baby helt enda..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja vi får ikke gjort så mye med det :) Jeg har termin den 16 oktober... og ingen tegn ennå. Var hos jordmor i dag, han ligger langt ned i bekkenet men hodet er ikke helt festet. Trives tydeligvis godt der inne! Har mine følelser på at jeg kommer til å gå over....

Skal du føde for første gang?

Så kjipt da kaklemor.. Det virket jo som om det virkelig var i gang siste innlegget du skrev..

Men det er vel fortsatt noen dager til termin hvis jeg husker riktig?

Så da er det bare å slappe av og vente på at det skjer på ordentlig :)

Lykke til!

Ja vi får ikke gjort så mye med det :) Jeg har termin den 16 oktober... og ingen tegn ennå. Var hos jordmor i dag, han ligger langt ned i bekkenet men hodet er ikke helt festet. Trives tydeligvis godt der inne! Har mine følelser på at jeg kommer til å gå over....

Skal du føde for første gang?

Ja, de klarte ikke å kjenne hodet nesten på han luringen min :) Fikk tak i nakken så han ligger virkelig laaaangt nede! :)

Det er vårt andre barn så er føre var iom første kom så fort :)

Så kjipt da kaklemor.. Det virket jo som om det virkelig var i gang siste innlegget du skrev..

Men det er vel fortsatt noen dager til termin hvis jeg husker riktig?

Så da er det bare å slappe av og vente på at det skjer på ordentlig :)

Lykke til!

Ja, jordmor ble overrasket over at jeg ikke hadde fått i løpet av forrige natt så dette er en luring :P

Vi slapper av og tar det som det kommer :) Satser på at han virkelig kommer neste gang :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...