kaklemor Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Er hjemme og slapper av. Babyen vil ikke ut enda så da har jeg bestemt meg for å ikke tenke noe mer på det.. Han kommer når han kommer, og når han kommer så gleder jeg meg til å få startet på en litt "normal" hverdag igjen
*oktobergutt 12* Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Ja vi får ikke gjort så mye med det Jeg har termin den 16 oktober... og ingen tegn ennå. Var hos jordmor i dag, han ligger langt ned i bekkenet men hodet er ikke helt festet. Trives tydeligvis godt der inne! Har mine følelser på at jeg kommer til å gå over.... Skal du føde for første gang?
Puppen og lillemor Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Så kjipt da kaklemor.. Det virket jo som om det virkelig var i gang siste innlegget du skrev.. Men det er vel fortsatt noen dager til termin hvis jeg husker riktig? Så da er det bare å slappe av og vente på at det skjer på ordentlig Lykke til!
kaklemor Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2012 Ja vi får ikke gjort så mye med det Jeg har termin den 16 oktober... og ingen tegn ennå. Var hos jordmor i dag, han ligger langt ned i bekkenet men hodet er ikke helt festet. Trives tydeligvis godt der inne! Har mine følelser på at jeg kommer til å gå over.... Skal du føde for første gang? Ja, de klarte ikke å kjenne hodet nesten på han luringen min Fikk tak i nakken så han ligger virkelig laaaangt nede! Det er vårt andre barn så er føre var iom første kom så fort
kaklemor Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2012 Så kjipt da kaklemor.. Det virket jo som om det virkelig var i gang siste innlegget du skrev.. Men det er vel fortsatt noen dager til termin hvis jeg husker riktig? Så da er det bare å slappe av og vente på at det skjer på ordentlig Lykke til! Ja, jordmor ble overrasket over at jeg ikke hadde fått i løpet av forrige natt så dette er en luring Vi slapper av og tar det som det kommer Satser på at han virkelig kommer neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå