Gå til innhold

Vognpose til city cross..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken pose har du da? Jeg skal ha Easygrow i min city cross tenkte jeg :)

Eg har Vanvik/ vevang posen...(trur det er noke i den dur den heiter) men den e kjempe stor! Halve bagen går med til å gjere den mindre...Den er stor nok til en 6. Åring...

Annonse

Hvilken pose har du da? Jeg skal ha Easygrow i min city cross tenkte jeg :)

Har du prøvd Easygrow i CC? Passer den uten å bli for klumpete? Jeg lurer nemlig på den jeg også, men får ikke prøvd posen i vogna da jeg kjøper posen privat (så får den tilsendt, uten mulighet til å prøve)...

Har en kollega som har den i city cross og passer perfekt, og hun er kjempefornøyd! Selv har jeg bestilt Edge duo så der er det god plass.

Vet posen er god for kjenner også folk som jobber i barnehage, og skryter av den. Er kun dun inni, men kan ha ullskinn inni posen. Med dun kan den vaskes i maskin og ikke bare renses. Vaskes nok ikke ofte, men muligheten er der

• 1 måned senere...

Har akkurat kjøpt voksi urban til city cross vognen, har ikke fått prøvd den med baby i men det var plass til den i bagen uten problem. Var på bebito og spurte først og de anbefalte voksi urban eller city som begge skulle passe. Urban var på tilbud når vi kjøpte den nå så det passet bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...