Gå til innhold

Hvor ble den av????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den har vi ikke sitt:/ :) Eg merke det sjøl og at sex blir det mindre av nå, har hatt Ivf så me har hatt sex ein gang på3 uker nå. Men han e redd for å skade meg og så eg måtte faktisk lokke han med meg Hehe

Phu! Godt jeg ikke er alene, var litt redd det bare var meg. Tenkte at det kanskje var hjernen som sa "nå som du har oppnåd poenget med å hompe i halmen er det stopp!" Krysser trusene på at det retter seg - selv om jeg ikke har spesielt tro på at jeg får mer lyst jo større jeg blir. Jeg er ikke der hvor jeg ser på meg selv i speilet med struttende gravidmage og sier; " å så sexy!!!" :)

ganske lite sex lyst her også:( kan ha lyst i 2 sec men så går det over fort igjen. var ikke slik sikt gang. har heldighvis en mann som heller ikke masser om det eller spør etter det. jeg spurte ham en dag hvordan vi gjorde det sist siden jeg kjenner det så godt i magen når vi har sex, dette er nå 5 uker siden vi hadde da:P husker ikke var svaret, bare si fra når du er klar for det du, vil ikke gjøre noe du ikke er klar for eller ikke har lyst til:) godt at han er forståelsesfull i allefall:) håper dette endrer seg etter vært for vil ikke gå 9 10 måneder uten sex:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...