Netti*** Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Har denne rockeringen som har ligget urørt en stund, pga svangerskap. Tok den frem i dag og fikk rocket en halv time. Men funker det? Noen som har fått mindre mage, smalere midje? Har brukt den før men trente aktiv også, så gikk ned og ble sterkere og kan virkelig ikke si om det var bortkastet tid og blå mage til ingen nytte. Hva mener dere?
det er berre mordi Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Ja, mener jeg har hørt at det skal ha god effekt - for de som klarer å bruke den, vel og merke. Jeg ramla over en i sommer.. og klarte å holde rockinga gående i omtrent 2 sekunder, før den datt ned. Om jeg hadde vært så feit at jeg hadde kunne ha plassert rockeringen oppå den nederste magen - og dermed forhindret at tyngdekraften gjorde jobben sin, så tror jeg at kanskje jeg hadde fått det til. Men jeg er åpenbart for slank.
Netti*** Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2012 Ja, mener jeg har hørt at det skal ha god effekt - for de som klarer å bruke den, vel og merke. Jeg ramla over en i sommer.. og klarte å holde rockinga gående i omtrent 2 sekunder, før den datt ned. Om jeg hadde vært så feit at jeg hadde kunne ha plassert rockeringen oppå den nederste magen - og dermed forhindret at tyngdekraften gjorde jobben sin, så tror jeg at kanskje jeg hadde fått det til. Men jeg er åpenbart for slank. Det har ingenting med vekt og mage å gjøre. Du har ikke teknikken. Er akkurat som å rocke med vanlig rockering. Jeg har ikke mage å hvile den på. Venninna mi som er 165 og 54 kg bruker og hun klarer det utmerket hun også. Du må nok øve på teknikken, du har ikke hoftebevegelsene på plass. Dårlig sambadanser da?
det er berre mordi Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Ja, mener jeg har hørt at det skal ha god effekt - for de som klarer å bruke den, vel og merke. Jeg ramla over en i sommer.. og klarte å holde rockinga gående i omtrent 2 sekunder, før den datt ned. Om jeg hadde vært så feit at jeg hadde kunne ha plassert rockeringen oppå den nederste magen - og dermed forhindret at tyngdekraften gjorde jobben sin, så tror jeg at kanskje jeg hadde fått det til. Men jeg er åpenbart for slank. Det har ingenting med vekt og mage å gjøre. Du har ikke teknikken. Er akkurat som å rocke med vanlig rockering. Jeg har ikke mage å hvile den på. Venninna mi som er 165 og 54 kg bruker og hun klarer det utmerket hun også. Du må nok øve på teknikken, du har ikke hoftebevegelsene på plass. Dårlig sambadanser da? øhm... Je.. hva skal man si?
♥Nemi♥ Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Hihi, Sug Lut! Elsker humoren. Eller kanskje det var Baileysflaska som elsket den. Men haha! Ja, rockeringen fungerer kjempebra. Selv har jeg brukt den på treningstudioet i ca 2 min, for det innebar alt for store smerter, en prestasjon, og tålmodighet som aldri var til stede! Men ser effekten på de som bruker den, og det ser kjempebra ut:-)
Gjest Miryks Skrevet 9. oktober 2012 #6 Skrevet 9. oktober 2012 Ja, mener jeg har hørt at det skal ha god effekt - for de som klarer å bruke den, vel og merke. Jeg ramla over en i sommer.. og klarte å holde rockinga gående i omtrent 2 sekunder, før den datt ned. Om jeg hadde vært så feit at jeg hadde kunne ha plassert rockeringen oppå den nederste magen - og dermed forhindret at tyngdekraften gjorde jobben sin, så tror jeg at kanskje jeg hadde fått det til. Men jeg er åpenbart for slank. Det har ingenting med vekt og mage å gjøre. Du har ikke teknikken. Er akkurat som å rocke med vanlig rockering. Jeg har ikke mage å hvile den på. Venninna mi som er 165 og 54 kg bruker og hun klarer det utmerket hun også. Du må nok øve på teknikken, du har ikke hoftebevegelsene på plass. Dårlig sambadanser da? Enkelte kjenner ikke igjen ironi selv om det smekker deg på nesa
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #7 Skrevet 10. oktober 2012 Javisst fungerer det Her ser du resultatene til noen jenter, og nederst på siden står programmet de har brukt. http://iform.nu/tren...r-med-rockering Du blir merkbart fastere i fisken rundt magen altså, men du må jo investere noen minutter på den hver dag. Tror ikke det er anbefalt å rokke mer enn 20 min av gangen, så om du vil bruker mer tid enn det om dagen skal du ta to økter. Jeg har bare rokket 5-10 min hver dag og merker klart forbedring på midjen.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 Tror jeg skal invistææære i en slike en ja!!!! Anonymous poster hash: 5a8cf...fdd
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Ja! Jeg mistet ca 10cm på en mnd. Du må starte med noen få minutter. Og etter ca er i uke klarer du en halvtime. Anonymous poster hash: 14841...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå