Gå til innhold

Coop medlem og trumf kort eiere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

lønner det seg å være medlem??

Hva får dere av utbytte og hva sparer dere på?

Skrevet

Har trumf kort, og bruker poengene til å handle i nettbutikken! Helt knall!

Kostet 300kr for å få Coop kort, og det er jeg glad vi gjorde! Handlet ull som var på tilbud bare for medlemmer, og vi sparte 2000kr ca.

Kjøpte akkurat det samme som året før, men da var vi ikke medlemmer...

Skrevet (endret)

Jeg har trumf visa, synes det går fort å spare penger. Jeg tar ganske ofte ut varer på flust helt gratis..

Veldig greit også at man får faktura rett i nettbanken. Jeg endrer beløpet og betaler hele hver mnd, så får aldri renter.

Endret av chocolate
Skrevet

Trumf koster ingenting, så det er klart det lønner seg. Blir ett par tusen i året, og dieselfylling på shell er det som drar beløpet mest hos oss. Poenget får jeg enten satt på konto eller jeg handler varer på flust.no Nå får en i tillegg sjekk i posten til å bruke poengene.

Coop henter vi ikke så mye på og mener det kostet 300 kr. for å bli medlem. Disse pengene får en igjen om en melder seg ut. Tar ut pengene ca. annen hvert år, ett par tusen. I tillegg er det jo ofte gode medlemstilbud.

Skrevet

lønner det seg å være medlem??

Hva får dere av utbytte og hva sparer dere på?

Man kan vel ikke tape på noe som er gratis, men hvor mye man tjener på det kommer jo an på hvor mye man handler.

Innskuddet du betaler i coop er et depositum, så det får du tilbake hvis du melder deg ut igjen.

Skrevet

Meldte meg litt ut av samfunnet i noen år og har enda ikke surret meg helt inn igjen... Så jeg bør ha trumf kort og bli coop medlem.. Noe mer jeg bør dra nytte av??

Skrevet

Vi tjener rundt 4000-5000 kr i året på trumf. Det meste pga bensin- og gassfylling. Kjører mye da.....

Tar ut pengene en gang i året:)

Skrevet

Jeg har begge deler , men mener jeg har mest igjen for coop kortet, selv om det koster 300 kr å melde seg inn. Dette er jo penger man får tilbake hvis man melder seg ut.

Man får gode tilbud, ikke bare på ull, men også andre varer, og det kan være mye å spare.

Coop kortet kan man jo også bruke på andre butikker enn bare coop, som f.eks kappahl, esso og mange fler, som jeg ikke husker i farten.

Skrevet

Jeg har begge deler, og av og til er det godt å ha de ekstra pengene å hente ut begge steder :)

Du har ingenting å tape om du handler der du får brukt kortene :) Du bare vinner :) Jeg har hatt begge i mange år, og tror ikke jeg betalte noe for mitt Coop-kort den gangen. Men de 300 tjener du i hvertfall fort inn igjen :)

Og på Coop-kortet har de av og til ekstra tilbud i butikkene i tillegg. Altså de som er medlemmer kan få ulike reklamerte varer billigere enn andre, bare man har med kortet :) Kan være mat, verktøy eller annet. Dette er et tillegg til nettilbudene og annet :)

Skrevet

Jeg er coop medlem, og det lønner seg absolutt. Coop er ikke den billigste butikken må du huske. Så Rema vil fremdeles være billigere selv om du har coopkort. Men som sagt, du får mye billige tlbud som coop meldem som du ellers ikke ville fått. Handler litt om hvor du handler til vanlig. Handler du på rema til vanlig, så vil jeg jeg tro det er det aller billigste, uansett coop kort..

Skrevet

Jeg handler mest på Rema fordi jeg syns det blir rimeligst, men har både coop og trumf kort som jeg bruker når jeg fyller bensin. Blir en del penger i året det.

Skrevet

Har begge deler og brukar dei når eg handlar der korta høyrer til, men dei styrer ikkje kor eg gjer innkjøpa mine. Får nokre hundrelappar i året.

Brukar dei ikkje på bensin, då eg har bensinkort med langt grommare rabattar..

Skrevet

Ofte er der 25 eller 30% på alle varer på Kappahl, hvis man er Coop medlem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...