Gå til innhold

Utenlandsreise i 1. trimester?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Hei!

Jeg skal til india fra uke 10-12.... Dette er jeg ganske så nervør for.... Skal ha med min datter på fem. Jeg ble så fryktelig kvalm da jeg gikk med henne. Og India føler jeg er hakket mer urbant enn Thailand. Aner ikke hva jeg skal gjøre.....

Har du vært i India før? Og er det helt nødvendig å reise? Ikke for å skremme deg, men jeg har vært der og mannen min ble veldig veldig syk (var redd om han kom hjem i live) og han lå på et indisk sykehus. Det var en så forferdelig opplevelse at den i ettertid har gitt meg litt angså når vi er ute og reiser. Jeg ville aldri reist til India som gravid.

Annonse

Har du vært i India før? Og er det helt nødvendig å reise? Ikke for å skremme deg, men jeg har vært der og mannen min ble veldig veldig syk (var redd om han kom hjem i live) og han lå på et indisk sykehus. Det var en så forferdelig opplevelse at den i ettertid har gitt meg litt angså når vi er ute og reiser. Jeg ville aldri reist til India som gravid.

Hei :) Har aldri vært der, det er jo heller ikke nødvendig. Det er feiring av min fars 50 års dag. Og det er selvsagt noe jeg ikke trenger å få med med. Jeg skal heldigvis til legen i dag, så de kan rådføre meg littt. Har hørt at graviditet ikke er en god nok grunn for å få ting dekket på reiseforsikringen, ikke at penger betyr noe særlig. Men det er klart kjipt. Det er skokkelig kjipt det her oppi alt....

Hør med legen din. Graviditet er ikke grunn nok i seg selv normalt ut, samtidig vil nok en lege skrive ut en sykemelding til forsikringsselskapet til deg dersom han mener at det ikke er forsvarlig at du reiser eller at du ikke er i form til det.

Lykke til!

Ikke alle er så uheldig som vi var :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...