Gå til innhold

Juleønsker til babissene...

Anbefalte innlegg

Prøver å lage ønskeliste til "lillebror" som ventes i november. Han er nr 2 så har jo litt fra sist - har også det meste av utstyr. Har dere tips til ønsker? Har jo satt opp klær - og spesielt ull-klær (da førstemann er vår-barn). Noen nye babyleker er jo litt kos - også har jeg satt opp stellehåndklær. Hva ønsker dere til babissene ? Blir glad for litt tips ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143978836-jule%C3%B8nsker-til-babissene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mammantil2prinser

Ønsker meg vell for det neste ullklær jeg også.

Ellers Stokke tripp trapp med newborn sett hvis den ikke er i hus før jul da.

Noen nye babyleker er alltid gøy

Egentlig så er jeg ganske blank på hva jeg ønsker meg, da jeg ikke vet kjønn :P

I barselgave ønsker jeg ullklær,og til jul har jeg sagt at det ikke er nødvendig at folk kjøper julegave, men de vil jo selvfølgelig det, jeg har sagt at det ikke er nødvendig å bruke mye penger, er ikke vits å kjøpe bare for å kjøpe, vi har det meste og en baby på en mnd merker ikke forskjell. Kan eventuelt sette penger på en konto til utstyr og ting vi trenger etterhvert :)

Annonse

Her er det også nr.2 og vi vet ikke hva vi får så kommer nok til å ønske oss noen fargeklær til fornyelse uansett om det blir jente/gutt :) Er veldig glad i ull så en herlig ulldress, noen bodyer osv hadde ikke vært å forakte heller.

Sånt lekespeil som trimmer rygg og nakke ble omtalt her inne for noen uker siden, høres helt genialt ut.

Ull og klær større enn str 68/68 kanskje

strikketøy

Koseteppe/ullteppe

badehåndkle med hette

Hvor mange sengesett trenger en egentlig? Kanskje det er noe å ønske seg..

Den der giraffen alle prater om kommer vel i hus etterhvert.. hehe

Jeg kommer til å ønske oss bodyer/bukser/luer fra Joha wool silk exclusive spesielt, og kommer til å kjøpe det i gave selv. Det er så nyyydelig og mykt!

Jeg fikk et nøstebarn ullpledd av venninnen min til forrigeman og det er helt genialt. For det er så tynt vevd at om babyen får det over ansiktet, puster man helt fint igjennom det. Det ble mye brukt.

Nå ønsker jeg meg en god gammeldags lammeskinnspose til å ha i vogna, samt korthåret lammeskinn til å ha i senga. Ullklær og pysjamaser på kalde vinterkvelder.

Babyfotografering hadde jo også vært stas, men tror nesten det er bedre med penger til den lille, siden vi ikke vet kjønn og har det meste etter 2 gutter fra før :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...