Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Del Skrevet 9. oktober 2012 Vi holder nå på å prøve på nummer to. Med førstemann gikk det overraskende raskt, særlig fordi jeg alltid har hatt svært uregelmessige menstruasjonssykluser (opp til tre måneders intervall). Dette gjør det vanskelig å forutsi når jeg har eggløsning. Etter at menstruasjonen kom tilbake etter første fødsel har syklusen variert mellom fire og seks uker. Jeg har imidlertid i større og større grad fått eggløsningssmerter (forstår at disse kan øke med alderen), og disse gir meg i hvert fall en indikasjon på når jeg har eggløsning - i hvert fall trodde jeg det helt til denne uken. I forrige uke hadde jeg smerter i to dager, som jeg oppfattet som tydelige eggløsningssmerter. I går, fem dager senere, kom imidlertid mensen. Håpet først det kanskje kunne være en festeblødning, men skjønte snart at det måtte være en ordinær menstruasjon. Nå er jeg ganske forvirret og frustrert; var jo sikker på at jeg hadde eggløsning i forrige uke, men tydeligvis ikke...? Noen som har liknende erfaringer? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143978816-uventet-menstruasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå