Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 mangler kun ett par julegaver nå, og aaaaaaaner virkelig ikke hva vi skal kjøpe til dem. tenkte ikke dyrere enn 400 kr. tenkte egentlig på og gi gavekort på en resturant. men blir ikke det litt teit? " her er 400 kr, betalt resten selv" ? :/ også at vi er barnevakt imens da..
Audix78 Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Gavekort på kino? (med barnevaktgavekort i tillegg?)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Brevbombe? Det skal mine få. Men i og med at du har tenkt på en hyggelig gave med barnevakt, så har du vel et litt annet forhold til din svoger og svigerinne Synes det hørtes ut som en flott gave. Jeg hadde blitt glad!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Et brettspill? Scrabble f.eks er gøy å spille sammen etter at barna er i seng. Ellers hadde jeg også satt veldig pris på et gavekort på barnevakt altså
*Miss Flua* Skrevet 9. oktober 2012 #6 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg hadde blitt kjempe glad for gavekort + barnevakt! Vi fikk det selv, gavekort på spa + barnevakt. Så deilig å komme seg ut litt, og at vi måtte betale litt selv gjorde absolutt ingenting! Da fikk vi en dytt i ræva også til å komme oss ut sammen bare oss to
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #7 Skrevet 9. oktober 2012 Hadde synes det var kjekt meg gavekort på restaurant selv om det ikke dekket alt:) Eller kino... Viss du er litt fingernem, kan du strikke noen tøfler (veldig enkle og veldig populære, bare gogle tovet tøfler), og stikk gavekortet nedi i.. Eller du kan strikke en rød stor firkant frem og tilbake, så tove det for å så klippe ut hjerter. tre i et gullbånd, visp litt julepynt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå