Gå til innhold

Har dere mye vann i kroppen?

Anbefalte innlegg

Er 35+1 i dag og kjenner av det fyller seg opp med vann her ;) Fingrene er så vonde. Det verker i leddene og jeg klarer nesten ikke knytte nevene hvis dere skjønner hva jeg mener. Føttene er ikke like ille, men blir varme og urolige om kvelden.

Kjennes ut som om jeg har fått leddgikt i fingrene.......5 uker igjen nå ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143978804-har-dere-mye-vann-i-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 35+1 i dag og kjenner av det fyller seg opp med vann her ;) Fingrene er så vonde. Det verker i leddene og jeg klarer nesten ikke knytte nevene hvis dere skjønner hva jeg mener. Føttene er ikke like ille, men blir varme og urolige om kvelden.

åh, det er så plagsomt!! Jeg hadde voldsomt med vann de siste ukene - kjentes ut som gikt ja. Blodtrykk/urin mv var helt supert - så hos meg var det rett og slett bare vannsamling i kroppen. Kunne nesten se det skvalpet i føttene.

Mulig det er en fattig trøst akkurat nå, men det er fantastisk etter fødselen! Du føler deg slank som en sylfide når vannet forsvinner. Hos meg gikk det rimelig kjapt, gikk ned 14 av totalt 16 kilo de første to dagene. Det hender jeg bare må se på hendene og føttene mine for jeg synes de ser så fine og slanke ut he he (etter uker med tømmer ser alt slankt ut). Hold ut!!

Annonse

åh, det er så plagsomt!! Jeg hadde voldsomt med vann de siste ukene - kjentes ut som gikt ja. Blodtrykk/urin mv var helt supert - så hos meg var det rett og slett bare vannsamling i kroppen. Kunne nesten se det skvalpet i føttene.

Mulig det er en fattig trøst akkurat nå, men det er fantastisk etter fødselen! Du føler deg slank som en sylfide når vannet forsvinner. Hos meg gikk det rimelig kjapt, gikk ned 14 av totalt 16 kilo de første to dagene. Det hender jeg bare må se på hendene og føttene mine for jeg synes de ser så fine og slanke ut he he (etter uker med tømmer ser alt slankt ut). Hold ut!!

Det skal bli deilig ja ;) Få tilbake min slanke kropp hehe.....hvis den noen gang blir slank igjen. Uansett så er det verdt det ;)

Jeg har høyt blodtrykk og vann i kroppen så vi følger nøye med på urinen min nå. Den har vært bra hele tiden :)

Jeg er akkurat like langt og tok meg en ekstra sjekk i dag m jordmor , våknet 3 kg mer enn for 3 dager siden, hoven leppe, nese, øyne -ser ut som en flodhest. Var ikke noe skummelt på gang da (man begynner jo å lure) jeg har og siste ukene fått mye vann i legg/ankler og fingrene ..ha som du sier kjennes ut som gikt! Men vet dette forsvinner fort etter fødsel og deilig er det:)

Ja! Haha!

Anklene mine er som ballonger. Forleden begynte hevelsene fra roten av tærne.. Fjeset mitt har aldri vært større, er nummen i hender og føtter og surrete i topplokket.

Å gå ned 14 av 16 kg på så kort tid er jo helt vilt!

Det er lov å drømme :P

Jepp! Mye!

Er i uke 31 nå og har hatt vann i kroppen siden jeg dro til syden i juni. Hendene har verket som leddgikt den siste måneden, og sokker har jeg ikke kunne bruke siden i sommer uten å få dype merker.

Greit at jeg er sykemeldt for da kan jeg tusle rundt barføtter til termin i desember.

Og ansiktet da... Ser helt fremmed ut, folk jeg ikke ser så ofte blir helt overrasket over å se meg, er ukjennbar... Koselig... ;)

Skal bli sååååååå deilig å få dette ut av kroppen.

Alt vi skal slite med damer :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...