Gå til innhold

Hva skal den lille hos dere hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leander og Mina er de navnene vi er mest enige om,men ønsker å ha noe ved siden av Mina. Det er jo så utrolig mange fine navn,men siden min mann og jeg har både mitt og hans etternavn ønsker vi ikke for langt fornavn heller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mina er Nydelig :). Leander er veldig mange små som heter,men fint da :)

Skrevet

Mange nydelige navn dere kom med ja :), Liker Spesielt Daniel,Sigrid,Eirik og Eivind :)

Skrevet

Hedda Kristine heter lillefrøkna i magen :)

Skrevet

Jeg liker Edith og Esther om det er jente, og Eilert eller Bernard om det er gutt :) Kanskje vi får vite idag!

Skrevet

Skal på UL i dag.Superspent på om det er en Lucas eller Sofia i magen:)

Skrevet

Vi er ikke helt sikker, og går ikke offentlig (blant familie og venner) ut med hva vi tenker, men jeg er veldig glad i Leonore. Samboer trenger litt overtalels, men vi nærmer oss ;)

Skrevet

Jeg liker Edith og Esther om det er jente, og Eilert eller Bernard om det er gutt :) Kanskje vi får vite idag!

Vi skulle hatt Esther om det ble jente. Men den gang ei :P

Skrevet

Jeg hadde sikkert 10 jentenavn jeg synes var fine. Min samboer var skeptisk til alle forslagene mine, helt til jeg nevnte Jenny. Det elsket han. Så vi tror det blir det. Personlig liker jeg navnet veldig godt, men det var ikke min favoritt. Jeg ville valgt Live, hvis det var opp til bare meg :) Med Jenny på en god nummer to!!

Skrevet

Kjempe vakker navn alle skal ha her spesielt Hedda,Felix,Johannes,Esther og Jenny :).. Her står det mellom 7 guttenavn Emil,Jacob,Matheo,Daniel,Philip,Marius og Jonathan med Andreas som mellom navn,men ANER ikke hvem enda,skal vente og se hva slags skjønn det er :) Jentenavn er klart blir enten Josefine Elise eller Eline Aurora

Skrevet

Prøver igjen... KJØNN.. Skjønn er ett ord man kan bruke for å beskrive noe..

f.eks

Det var en skjønn baby -

Man sier/skriver ikke skjønnssykdom, men KJØNNssykdom...

Beklager at jeg ikke fant ett bedre ord..

Skrevet

Så fine,Spesielt Sunniva,men den dumme samboeren min mente det var for kapein sabeltann likt, jaja. Mathea er Så fint :) kjenner en Søt liten jente på 5 og halvt som heter det :)

Skrevet

Vilja Hermine er fint :) veldig fint,men må nok venne meg til Vilja,ikke hørt det så mye,men Hermine er Nydelig :)

Skrevet

Her blir det enten pike: Sofie Elora, Evalill, Lill Sofie eller Eva Elora (jeg vil helst ha førtste kombinasjon, men mannen og jeg blir nok enige)

Hvis det blir gutt blir det: Niklas

Skrevet

Mange fine jentenavn,men spesielt Eva Elora,så nydelig :). Niklas er et nydelig navn,hadde lyst på det selv,men passer ikke når Andreas er mellom navnet :)

Skrevet

Gutt her. Navnet blir enten Sondre, Sindre eller Kristoffer

Skrevet

Sindre er Nydelig :) Kristoffer er også fint :).

Skrevet

Hedda er kjempe pent :)

Skrevet

Sto først mellom Hedda og Josefine faktisk :) Nydelige navn!

Skrevet

Josefine skal datteren min hete,Nydelig det ja:).hvis det er jente så klart. Men Hedda er også veldig nydelig da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...