Gå til innhold

Hva skal den lille hos dere hete?

Anbefalte innlegg

Vi trodde vi hadde bestemt oss,men nei,kun jentenavnene er klare her, Blir Josefine Elise eller Eline Aurora,vi håper Josefine passer fordi det er oppkalling :),men hvis det er helt feil blir det Eline Aurora :). Hva skal deres gull hete? Får vite skjønn 26 Oktober :) Gleder oss til det :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143978791-hva-skal-den-lille-hos-dere-hete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Lilja er et navn jeg nesten ikke har hørt før,men veldig koselig navn :)

Er ikke så vanlig her til lands, mer vanlig i nabolandene finland og sverige :-) vi har forsåvidt ingen typisk norske navn på barna våre så navnet er et godt alternativ :-)

Lilja er et navn jeg nesten ikke har hørt før,men veldig koselig navn :)

Er ikke så vanlig her til lands, mer vanlig i nabolandene finland og sverige :-) vi har forsåvidt ingen typisk norske navn på barna våre så navnet er et godt alternativ :-)

Oki :) Nydelig navn da :). vet om en som heter det til etternavn :)

Annonse

Her er vi også veldig usikre! Jentenavn har vært spikret siden vi ventet storebror, men ettersom det blir enda en gutt, har vi rett og slett ikke peiling... Jeg heller litt mot "staute" guttenavn som Eirik/Erik og Håkon fordi disse passer med storebrors navn. Liker Heine også, men det tviler jeg på at pappan liker :P

Vi vil ha et staut norskt pikenavn, da brødrene har i samme sjanger. Eldste heter Håkon, lillebror Eskil. Foreløpig har vi kun Sigrid og Ingeborg på blokka, men ingen av de gir meg den spesielle følelsen. Tar gjerne imot forslag:)

Har en Patrick , Pernille og Martine fra før, lurer på å kalle mini i magen for Daniel eller Kristoffer . Hadde det vært jente ville det blitt May Elise eller May Helene som er etter begge bestemødrene. Lettere med jentenavn enn guttenavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...