Gå til innhold

hodet festet å vonde hyppige kynnere/modningsrier...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

off:/ har du fått sjekket hvordan ting er down there??

jeg har kynnere riere hele døgnet med alt fra 2 -20 min mellomrom..smertefulle og tar skikkelig tak i ryggen og magen.. skal jeg gå slik i flere uker blir jeg gal..

Har ikke vært på noen sjekk enda, jordmoren min gjør ikke dette. Men skal til henne på fredagen igjen og skal høre om det går an at jeg kan ta meg en tur til sykehuset bare for å få dette sjekket.

Begynner å bli lei av å vente så håper at det vil skje noe snart..

jar ikke sjekket jeg heller men hun regner med det ikke er mye det står om nå før jeg går i fødsel... har slitt med dette lenge og var begynt å modnes for flere uker siden... hvor vonde er dine kynnere da=?

Kynnerne mine de er svært ubehagelige. I uke 31 så var jeg innlagt på sykehus pga blødninger og fikk slik maskin for å undersøke hjerteslag og rier og da kom kynnerne mine opp i 40. Da sa de at det er stor sjanse at fødselen ville komme tidlig slik at jeg fikk lungemodningssprøyter for sikkerhetskyld. Ja... Det er 8 uker siden! og har 10 dager igjen til termin :P

Annonse

Og jeg har en del polstring på magen :P

Har funnet ut at man skal ikke ta fødselen lett fra sykehuset nei. jeg har ventet og ventet på den tidlige fødselen som de sa og når begynner jeg å bli dritt lei av å vente....

I min familie så er det nesten ingen på denne siden av halvåret som har bursdag, par stk bare. Ellers er vi alle andre imellom februar og mai :P

Så godt at det blir flere på denne siden av året også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...