Gå til innhold

Flere som plutselig har laaaaang syklus??

Anbefalte innlegg

Har hatt ca 35 dagers syklus helt til nå forrige gang...Da var mensen tre uker forsinket, og jeg aner ikke når eggløsning var ell om jeg hadde det...Flere som har opplevd dette?? Og jeg har murringer og mens/eggløsningsfølelse store deler av dagen, hver dag....Hva kan det være?Normalt?

Fortsetter under...

Jeg fikk plutselig laaang syklus for tre år siden. Har alltid hatt klokkeklar syklus på 29 dager. Begynte da å variere mellom 29 og 54 dager. Var slik fram til jeg ble satt på pergokur. Det skulle vise seg at jeg ikke hadde eggløsning. Ble da normal igjen fra november 2011 til september 2012. Var da tilbake til laaaang syklus. Håpløst når man prøver kan du si... :-)

Jeg har alltid hatt syklus mellom 32-36 dager, men plutselig for noen mnd siden, så fikk jeg en syklus på 80 dager, så en syklus på 55 dager, men så fikk jeg vanlig syklus igjen, og på den første vanlige ble jeg gravid :) Så er vel bare kroppen som tuller innimellom tror jeg ;)

Hadde dere menssmerter gjennom store deler av syklusen også?

Jeg opplevde å få mye sterkere menssmerter enn jeg pleier å få, kanskje ihvertfall 3 ganger i løpet av syklusen. Da var jeg sikker på at mensen skulle komme. Men, den gang ei.

Hmm...Snodig...Jeg håper inderlig jeg har eggløsning...Testene så langt denne syklusen har vært negative...forrige uke var de neeesten positive, men ikke helt, så tenkte at el nærmetseg, men har ikke hatt noe el-slim..noe jeg alltid pleier og ha...å nå, nå er testen lyyyyserosa igjen...er det vanlig da??Er de nestenpositive ene uka for så å bli svake, for så å stige og bli positive igjen?? Heldigvis har jeg bestilt meg fertilitetsmonitor!!:P

Annonse

Jeg opplevde syklus på 80 og 60 dager, prøvde å EL teste til vanlig tid, men gav opp, men, så kom de vanlige tegnene med el-slim osv, og da fikk jeg mensen 15 dager etter (som vanlig :) ). Heldigvis fikk jeg vanlig syklus igjen, og ble gravid på den første vanlige syklusen etter de to lange. Så er nok som regel bare kroppen som tuller det til noen ganger! :( Men kjeeedelig er det!!

Hvor lang syklus er det vanlig å ha? Jeg har 31 dager, er det unormalt? Prøver å bli gravid for tiden..

Det et helt vanlig. Det vil vare si at EL din ikke er 14 dager etter 1. sag på siste mens, men 17 dager ca. Altså 14 dager før mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...