Gå til innhold

Erfaring med stripping??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen idag, og gikk tøyd litt dernede kl.09:00...kjenner at det er ubehagelig og ømt...og er ekkelt å flire. Lurer på om strippingen hjelper på, slik at jg føder uten hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Festlig å bli røska oppi der, ikke sant :P hehe... med meg ble det veldig murring, og jeg var sikkert på at han ville komme, men uheldigvis så ga alt av rier og murringer seg, så da ble jeg satt igang 12 dager over, men var moden da :)

Stripping kan hjelpe for at fødselen startert med noen, men andre ganger ikke... Det vil være ømt og ubehagelig. Jeg blødde en del også... Føde uten hjelp? Hva mener du med det? Uten å bli satt igang du mener? Time will show ;) Lykke til

Skrevet

Hos meg gjorde det kjempevondt til termin (helt umoden) og hadde ingen effekt, ble satt i gang uten effekt og baby måtte ut med ks!

Skrevet

Stripping førte til en kveld med veldig menssmerter, dagen etter startet riene kl 23 ;) lykke til!

Skrevet

Er så rart for virker bare som om det er noen steder de gjør dette :) Har liksom aldri hørt om at de sjekker åpning her før man eventuelt må på kontroll pga.overtid. Men virker jo som om det er veldig effektivt da ;)

Skrevet

Jeg kom på føden med 3 cm åpning.

Og hun røsket nedi der. AU.

30 min senere hadde jeg 4 cm og fødselen skjøt i fart,

2,5 time senere var baby ute

Skrevet

Jeg ble strippet mange ganger under fødselen (åpningsfase) for å få fremgang, like jævlig vondt hver gang, men det fungerte sikkert :-) har ganske vanlig fikk jeg inntrykk av. Men fødte 10 dager over termin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...