Gå til innhold

Når forteller dere den gode nyheten?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og har ikke tenkt å fortelle det riktig ennå. Men nå skal vi på en liten ferietur med foreldrene mine i høstferien, og det kan holde hardt å ikke avsløre det når det blir vinkos på kvelden og slikt.. ;) Så spekulerer på hvor langt jeg skal gå for å skjule det, eller om jeg bare skal avsløre det om det blir spørsmål eller en situasjon jeg evt må lyve om istedet..

Vi sa det ganske tidlig de andre gangene, så tenkte på om vi skulle være litt hemmelighetsfulle lenger denne gang!:)

Fortsetter under...

jeg måtte slutte med smertestillende som jeg brukte for ryggen når jeg ble gravid, så vi endte opp med å fortelle det til de som definitivt kom til å merke det før det hadde gått 12 uker. Men det er fordi jeg nå er sengeliggende med ryggsmerter. Så de jeg treffer hver uke hadde luktet lunta om jeg ikke skulle truffet de på 6 uker :) Heldigvis har vi sett hjerteslag i tillegg, så da føler jeg meg litt mere trygg :)

Mine foreldre fikk vite med en gang slik som sist og et par venner jeg stoler på. Litt fordi jeg trenger noen allierte både pågang kvalmen ( dekkhistorier) og fordi det er godt å ha noen som vet om det skulle gå galt også... Men det er jo opp til hver enkelt om man ønsker å si det eller ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...