Gå til innhold

Brenn IKEA BRENN!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Eller selve konseptet kan godt være brannfast, men de kvisete jyplingene på 18 kan godt ta seg en tur inn i flammehavet!

Flott, fikset og trikset meg en "hjemmelaget" Bestå skjenk lignende sak, via et sånn "mekk sjæl" pc program de skryter av. Fiiiin-fint det. Så på papiret var det DØDSBRA!

Kom oss ned til hentehallen (oss er mamma og meg, snupp og bestefaren hang hjemme) Henter det vi trenger og det vi har fått skrevet sort på hvitt at dette skal vi ha for å klare "bygg din egen skjenk lignende sak på null komma niks tenk" Så da gjorde vi det.

Måtte innom varehuset på andre siden av veien i ØsepØse regn,vel vi hadde bil.. Men det hadde alle andre også så parkeringsplassen var minst like langt unna som lagerhuset bare selvsagt i andre retning..

Kom frem til lagerhuset bare for å finne ut at "skjenketoppen" som jeg har betalt var UTSOLGT! dritt! den kommer på torsdag, og jypling nr 1 hadde ikke vurdert å sjekke dette opp engang NEIDA betal for en vare som ikke er der..

Vel dro hjem semi motivert og hev meg i arbeid for dette skal team drill og Julie naile en mandags kveld!

Ting går greit foreldre reiser heimatt, ting går fremdeles greit MEN Så..

skal jeg mekke noe skuffe greier til min hjemmelagde skjenk, men neida det skal jeg jo selvfØlgelig ikke for skuffe frontene, nei de har jo ikke jeg. Og hvorfor har jeg ikke de? Fordi jypling nr to bare unnlot å si jeg trengte de til prosjekt "lag din egen skjenk på null komma niks" Flotters.

Ikke engang vurder å si det er mitt ansvar å vite hva jeg skal ha! Jeg spurte flere ganger er det kun dette jeg skal ha for å lage nØyaktig den skjenken der? Ja jØss så jypling nr 2. "Skukke værre no problem nå nei" Så fint da smilte jeg vennlig med gjestfri utringning og greier..

Så nå sitter jeg her da, meg i aller hØyeste grad hjemme mekka skjenk, uten skuffer, uten topplaten og med en sånn "popp ut når du trykker på skapdØren funksjon" som bare funker sånn halvveis..

Punsjruller kjØpte jeg meg også som jeg har dyttet i meg og ikke finnes trett, ikke er jeg motivert til noe annet konstruktivt enn skjenk mekking heller.. Super branevennlig her nå skruer overalt en over snittet aggressiv drill og en skjenk som mangler toppen så får det hele til å henge sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som du har hatt en hyggelig snekker-kveld;)

Skrevet

Ser ut som du har hatt en hyggelig snekker-kveld;)

NEVER! Men jeg prøver å avslutte den godt med litt vin.. Trøstevin er super vin!

Skrevet

Åssen var det igjen, det der med penisforlengere og selvutnevnte handyfolk? ;)

Skrevet

Åssen var det igjen, det der med penisforlengere og selvutnevnte handyfolk? ;)

Det vakk´e Det var dritt!

Meeeen jeg vil tørre Å pÅstÅ at Å demontere en do er noe emr ambesiøst enn Å skru sammen en bestÅ skjenk med bruksanvisnger pÅ alle mulige verdenssprÅk tilfelle Hebraiks er mer i min gate.. SÅ trodde denne var bulletproof..

Men altsÅ ikke min feil, her er det kun IKEA to blame! jeg er uskyldig jeg hadde en bruksanvisning + en drill + entusiasme. Det er egentlig oppskriften pÅ suksess..

Skrevet

En av grunnene til at jeg har sånn ca ett møbel fra IKEA (en ferdig montert snurrebarnestol) er fordi det sjeldent bare er kombinasjonen "bruksanvisning + drill + entusiasme" som skal til. Man må ofte legge til "frustrasjon over manglende deler og skruer + kreativitet og fantasi og tålmodighet for å få satt sammen skiten likevel". Og da trenger man vin, masse vin, og dermed så våkner man dagen etterpå med et kreativt satt sammen kunststykke som ikke lenger ligner noe som passer til det bruksområdet det var tenkt til.

Skrevet

En av grunnene til at jeg har sånn ca ett møbel fra IKEA (en ferdig montert snurrebarnestol) er fordi det sjeldent bare er kombinasjonen "bruksanvisning + drill + entusiasme" som skal til. Man må ofte legge til "frustrasjon over manglende deler og skruer + kreativitet og fantasi og tålmodighet for å få satt sammen skiten likevel". Og da trenger man vin, masse vin, og dermed så våkner man dagen etterpå med et kreativt satt sammen kunststykke som ikke lenger ligner noe som passer til det bruksområdet det var tenkt til.

Begynner å skjønne det nå... Nå ser det ikke ut her! Jeg har altfor mange skruer igjen, hyggelig at IKEA har begynt med ekstra skruer altså, men jeg blir jo litt skeptisk siden de alltid har kommet med rett antall før :S

Vel må fikse noe i dag, i morgen er det skole til 21 og torsdag skal jeg har Tupperware party, hadde vært flott om det da ikke så ut som en romer leir her..

Skikkelig drit ikke IKEA har take away, hade vært genial om jeg bare kunne ringe nå og få hjemkjørt 4 skapfronter. Men neida de skryter av hjemkjøring jojovisst, men du må jaggu trappe opp selv og hente det du skal ha og levere det på hjemkjøring. Riktig så lite tungvint det gitt..

Min ser ikke ut som et kunstversk skal ikke skryte på meg det altså, hadde neppe høy nok promille ?

Men det ser ut som en slags skjenk, bare med litt skjeve dører, trykksak som kun fungerer med rå makt, og ser ut som jeg prøver å lime hele greia sammen med tv ´n som står litt oppå begge deler mellom en sprekk.

Jaja. Jeg tror nok jeg skal droppe å gå etter kjærlighet og rikdom og heller gå etter en praktisk mann snekker helst :P

Skrevet

Åh søte Juliea. Neste gang du skal montere Ikeastuff så ring oss :D

Vi kan kose oss med Portvin og rødvin og se på at du monterer Ikea.

Ingenting er som å nyte andres frustrasjon over Ikea mens man selv kan nyte rødvin og se på :P

Gjest sug lut
Skrevet

Neste gang ringer du MEG. Jeg er verdensmester i IKEA og liker det faktisk. Tror ikke veldig mange har montert 300kg dobbeltseng med skuffer helt alene. Skal ikke si at jeg ikke hadde vondt overalt eller var rimelig sliten og lei, men veldig fornøyd også. Ziva, dere kan se på og drikke vin kun hvis jeg også får.

Skrevet

Oi oi! Luten hvor er du når jeg tre fer deg.. Ja altså den mangler fremdeles 4 skuffer. Men lite å få gjort med det når jeg mangler litt deler og er billøs. Men de er kanskje ikke så store så kanskje snupp og jeg skal karre oss ned dit og få tak i litt skuffer:)

Ziva jeg blir med å drikke vin og se på mens Luten koser seg i arbeid:)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hvis det er noen trøst, har jeg et nattbord fra IKEA som åpenlyst ikke er korrekt skrudd sammen, og det er ingen tvil om at det er jeg som har begitt meg ut på noe jeg aldri har mestret. Gjør-det-selv er bare fint hvis man er skikkelig handy. Men det fungerer som nattbord allikevel. Det kommer sikkert ditt produkt til å gjøre også. Ellers elsker jeg IKEA, så lenge jeg ikke må skru.

Skrevet

Jeg er også ganske flink med IKEA.

Sikkert fordi vi har så mye til felles:

*Billig

*Enkle

*Alle har sittet eller ligget på oss på et eller annet tidspunkt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...