Gå til innhold

Ehm...lekker dere ltt down there..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt urinlekkasje fra tidlig i 1.trim både dette og forrige svangerskap jeg. Helt ufarlig, men ekkelt oglukter vondt. Helt avhengig av truseinnlegg. Fikk nettopp vite man kan få dem på blå resept - det hadde spart noen tusenlapper om jeg visste det tidligere :(

Uff ja.. Sier bare en ting og det er at jeg gleeeder meg til å kunne være i normal gange der nede igjen når fødsel, renselse og alt har grodd til som det skal der nede. Truseinnlegg har blitt et must, og trusekjøping har det vært plenty av ;) Utflod, lekking, hoven og disse oppsamlingene av åreknuter er jo bare pyton.

Ja :( Verst er det når jeg går for da får jeg kynnere som gjør at jeg ikkeklarer å knipe igjen. Er så hoven nedentil t knipeøvelsene gjør jo dritvondt!

Herregud, kan ikke huske at det var slik sist jeg gikk gravid.. Men ble ganske glad når jeg så denne tråden, at vi er flere i samme båt :)

Annonse

Lekker ja.....huff det er ikke gøy. Skifter truseinnlegg og truser flere ganger om dagen. Er nok ikke fostervann her, for jeg følger med i truseinnlegget og jm kjenner masse fostervann når hun kjenner på magen. Men skulle det bli litt mer, så sjekker jeg det på sykehuset.

Tusen takk for svar! Ja, når jeg går og sitter føler det seriøst at jeg har søleputt i buksen..spesielt da jeg våget meg på ikea en liten tur..akkurat som om jeg ble klam i hele buksen,.komitragisk!

Ja, jeg kunne ønske at man kunne hive en ob inn, hater det, føles som mensen og at man MÅ gå med bind..no like like!

Kan jo hende hun ligger langt nede å presser med hodet da, eneste jeg kan komme på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...