Joyfull Skrevet 8. oktober 2012 #1 Del Skrevet 8. oktober 2012 Har gått på p-sprøyt siste året, sluttet i juli pga råd fra andre. Vil gjerne ha kunstige hormoner ut av kroppen og få stabil syklus.. Så nå bruker vi kondom. Men har siste tiden hatt en del symptomer og lurer på om d er hormonene som lurer meg eller om jeg kan være gravid? Har værtfall følgende symptomer: -Spotting fra 5 dpo til 9 dpo. Rustrødt og etterhvert overt til friskt blod. Veldig lite hele veien. (Aldri før hatt bldøninger om d ikke er mensen) -Hatt murringer (Svake mensmurringer) siden 4-5 dpo. Vanligvis har jeg det max 2-3 dager i forbindelse med mensen. -Kvalm - type brekker meg når noen snakker om blod, ser ekle ting osv. (Periodevis kvalm til vanlig og, men ikke pleid å brekke med av ting) -Svak hodepine, ett par "svimlinger" når jeg reiser meg og lavere blodtrykk enn normalt -"tunge" og litt endrede bryst (hatt det en gang før uten at jeg har vært gravid da..) -Unormalt trøtt Blir glad for meninger Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143978688-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fam.Martinussen Skrevet 9. oktober 2012 #2 Del Skrevet 9. oktober 2012 heisann. ikke så lett å svare verken det ene eller det andre men du skrev at dere bruker nå kondom, så med andre ord dere prøver ikke å bli gravide. Hvordan er det med bruken, hender det at den ikke blir bruktm, har den sprukket så det tilsier at muligheten for at du kan være gravid er der? symptomene du beskriver kan være både graviditet og hormoner. mine hormoner spiller på meg ele tiden etter vi bestemte oss for å prøve og det var omtrent på samme tid. mensen har kommet når det passer seg, forrige mnd var den hele 9 dager på overtid. graviditets ympotmer så det synger etter men fikk TR på besøk likevel. og når hun var 9 dager for sen så var hun bare så vidt innom og sa hei liksom, så hormonene spiller meg enda et puss med å gi meg graviditetssymptomer, sover mer enn normalt, matlyst og smaksløker endrer seg, veldig kosete, osv.. men jeg har også en at jeg er begynt å bare jobbe netter, noe som også kan påvirke hormonene. så kanskje det bare er det, kanskje ikke. før testen blir tatt vet ikke noen og vi kan tippe i det store og det hele uten å bli noe klokere av det. siden det bare er en ukes tid siden TR var her har jeg tenkt å vente en uke til før jeg tester meg. men har kjøpt billigtester på nett så da har jeg noen å ta av, så fra og med neste uke blir det testing hver uke frem til TR kommer, som forhåpentligvis ikke skjer lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143978688-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/#findComment-144618794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joyfull Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 9. oktober 2012 Tusen takk for svar.. Vi har brukt kondom før og etter EL, men det er jo en mulighet for at det har sprekt eller noe, det vet jeg ikke for er mannen som styrer med det. Vet at det ikke går ant å få noe svar uten g-test, men er bare så vanskelig å vente når man har en mistanke. hehe.. To dager til jeg tar en test før jeg evt legger mistanken fra meg.. Har tidligere vært prøvere men måtte avbryte pga helsa. Så har også opplevd som du å få masse gravidsymptomer før mensen plutselig kom. Men har som regle vært typiske mens symptomer som murring 1-2 dager før mensen, vonde bryst hormonell og slike ting, aldri hatt så mye og så "unormale" symptomer som nå, derfor jeg ble så usikker.. Sikkert bare ønsket om barn som tuller med hodet mitt. Hehe.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143978688-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/#findComment-144619564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå