Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Hva foregår i hodet hennes??? Min mann har jobbet på samme plass i 6 år. Han stortrives. I juni begynte ei ny ei der. Ho ble fort betatt av mannen min. Han irriterer seg over henne da hun ler av alt han sier og er enig i alt. Han syns det blir så tåpelig. Han har hatt ferie og pappa perm så har ikke vært så mye på jobb før nå de siste 3 ukene. Forje uke sendte hun melding til han. Hørte plutselig at han sa FAEN, så ba han meg komme å se. Da hadde hun skrevet en melding det ikke passer seg å sende til en gift mann. Vi ble litt paff begge to. Så han svarte kort at han var lykkelig gift, elsket sin kone og håpet hun ikke ville sende flere meldinger for han var ikke interessert. Nå i kveld sendte hun venneforespørsel til meg på Facebook??? Hva faen, jeg kjenner henne ikke, hils på henne en gang. Hva tenker hun med? Hun har forresten mann og to gutter selv. Min mann skal prate med sjefen sin i morgen for han liker ikke dette. Skjønner ingenting... Gjør dere?
Preggers Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 RING MANNEN OG BE HAN HOLLE STYR PÅ MUSA SI!!
Jaffs Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Å hjelpes hun høres slitsom ut.. Siden hun selv har en mann sÅ kan det muligens være nok at din mann gir henne beskjed om hun ikke slutter og sende meldinger, flrøter osv sÅ gir han beskjed til hennes mann og la det skinne i mellom att den sms en er blitt tatt vare pÅ som bevis Hun sender nok bare den fb for og kunne se hvordan du ser ut og sjekke ut "konkuransen". Herrigud for ei dame!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 HI her... Takk det var lurt. Skal be mannen min "true" henne med å gi kopi av melding til mannen hennes om hun ikke tar et hint. Godt jeg stoler på mannen min ellers kunne hun jo laget det rabaldre mellom oss. Må si at den lille djevelen inni meg gleder meg til å høre hvordan det går i morgen når mannen min informerer sjefen deres.
BareMas Skrevet 8. oktober 2012 #7 Skrevet 8. oktober 2012 HADDE KLIKKA OM DET VA MEG!! Du klikka jo uansett du
Gjest -ia- Skrevet 8. oktober 2012 #8 Skrevet 8. oktober 2012 HADDE KLIKKA OM DET VA MEG!! Du klikka jo uansett du Ler meg ihjel... Men gud, førr ei dame. Finnes dessverre alt for mange sånne...
Gjest -ia- Skrevet 8. oktober 2012 #9 Skrevet 8. oktober 2012 Og forresten HI, så bra at mannen din virker utrolig oppegående og takler det på en fin måte. Min eks reagerte dessverre heelt annerledes på slik "positiv" oppmerksomhet.
Toocute Skrevet 8. oktober 2012 #11 Skrevet 8. oktober 2012 Fortell hva som skjedde videre etter han har snakket med sjefen
Linn2007 Skrevet 9. oktober 2012 #12 Skrevet 9. oktober 2012 Herregud, han burde klare å ordne opp i dette uten å snakke med sjefen...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #13 Skrevet 9. oktober 2012 Herregud, han burde klare å ordne opp i dette uten å snakke med sjefen... Det er jeg helt uenig i. Han burde absolutt ta dette opp med sjefen sin. Det er ikke som omustabile damer påmannejakt aldri før har skreket opp om seksuell trakassering npr de har blitt avvist. å snakke med sjefen, vise meldingen med svaret, be om råd, det er helt på sin plass. Mannen tilHI må sikre seg selv.
Vogndilla Skrevet 9. oktober 2012 #14 Skrevet 9. oktober 2012 Guri for ei kjerring, hu hadde jeg lett tatt et alvorsord med!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #15 Skrevet 9. oktober 2012 HI her. Er flere grunner til at mannen min ville ta det opp med sjefen. De blir satt på gruppe av og til i lag, å da reiser de sammen og må ta avgjørelser i lag. Det er ikke så lett å ta en god avgjørelse med en som alltid er enig med deg. Hva om gal avgjørelse ble tatt? I tillegg gruer han seg til første gang de må reise sammen. Nå håper han sjefen skjønner at det ikke går, så han slipper havne på gruppe med henne. Har ikke fått noe annen oppdatering fra mannen min enn en kort melding: " Gikk kjempe bar søta mi " Får nok en god oppdatering når han kommer hjem. Slettet venneforespørselen. Har ikke tenkt å gi henne tilgang til bilder av familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå