Gå til innhold

herregud, ul i morra og jeg gruer meg!!!

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg gruer meg nesten mer enn jeg gleder meg.... sist jeg var på rutineul fikk jeg beskjed om at det var dødt... denne gangen har jeg sett liv på ul to ganger,men er allikevel redd for å få beskjed om at barnet er dødt.....

Huff, måtte bare få det ut...

Fortsetter under...

Annonse

<3 Nå er jeg happy igjen!!!!!

Mannen måtte flire av meg da jeg la meg på benken og tok tak i hånda hans. Jeg var visstnok helt kritthvit i ansiktet, og iskald på hendene. Men der inne lå den helt perfekt liten guttebaby. Termin ble satt til 16. mars :)

*Lettet*

Så gøy! Gratulerer! :D Jeg har faktisk opplevd akkurat det samme som deg (men har mista to ganger), og fikk beskjed i uke 18 på rutine ultralyd om at det var dødt første ganga... Så ble jeg gravid igjen, var på 3 tidlige UL og fikk se liv to av dem (første ganga var for tidlig til å se annet enn begynnende svangerskap), Og jeg lover, jeg GRUDDE meg som heia til rutineultralyden! Jeg vurderte å avlyse hele greia, og tenkte at det ikke var meninga jeg skulle vite... Jeg VILLE nesten ikke vite på grunn av alle nervene! Men jeg MåTTE jo vite fordiom, så jeg løp på do i et kjør flere dager i forveien, hadde så vondt i magen av angst at jeg trodde jeg skulle dø, fikk absolutt ikke sove noe som helst, klarte ikke tenke på annet enn ultralyden... Jeg tenkte det var dødt, og det jeg hadde trodd var liv, bare var den romlete magen min...

Vi fikk se ei sprell levende snuppe, aktiv som bare det! Nå vet jeg også at det er spark jeg kjenner, for jeg kunne se henne sparke på skjermen, og så kjente jeg det helt tydelig også. Nå kjenner jeg liv fra tid til annen, og har kjent det utapå også flere ganger!

Det er så gøy når alt er bra med våre herlige, etterlengtede små!

Jeg har også kjent spark, men overbeviste meg selv om at det var ønsketenkning. Men nå innser jeg at jo, det ER liv i babyen i magen. Denne gangen gikk vi smilende ut fra ul, ikke gråtende. Så fantastisk <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...