Gå til innhold

Stelleveske - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har selv kjøpt stelleveske på Sam & sofie, smallstuff i cognac farge. Grisedyr, men denne er ikke typisk stelleveske så jeg kan bruke den lenge. Har allerede begynt å bruke den litt, selv om jeg helst vil spare den til lillebror kommer i januar. Men sukk så flott den er - enkel hverdagslykke (men vet selvfølgelig at det er helt unødvendig bruk av penger - he he)

Til forrige hadde jeg en Allerhand stelleveske.

http://www.allerhand.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=108&option=com_virtuemart&Itemid=75

Likte den godt :-) Den ligger i skuffa så den skal tas fram igjen :)

Jeg har ingen erfaringer, men er litt veskegal. Jeg gleder meg til å handle unødvendig dyr skinnstelleveske - Storksak Elisabeth :D Har sett at den ofte har vært utsolgt fra Lilleprinsen i brun, så den kan jo ikke være så dum heller :P

Ah, den var griiiiiselekker - me want, me want! Vi har pappabagen fra storksak, den funker for begge, og kan nok bli hans "manneveske" på sikt, men den deeeer, vil JEG ha :D

Jeg har ingen erfaringer, men er litt veskegal. Jeg gleder meg til å handle unødvendig dyr skinnstelleveske - Storksak Elisabeth :D Har sett at den ofte har vært utsolgt fra Lilleprinsen i brun, så den kan jo ikke være så dum heller :P

Kan skrive under på at den er LEKKER! Har i fargen tan, som sikkert er den brune du mener :) Den har godt med plass inni (stellematta+termoposen tar litt unødvendig plass da, men er jo greit å ha med) Angrer ikke på de pengene nei, selv om den ikke akkurat er billig, hehe..

Endret av Bobbert

Annonse

Kan skrive under på at den er LEKKER! Har i fargen tan, som sikkert er den brune du mener :) Den har godt med plass inni (stellematta+termoposen tar litt unødvendig plass da, men er jo greit å ha med) Angrer ikke på de pengene nei, selv om den ikke akkurat er billig, hehe..

Godt å høre :))

Gjest Mammantil2prinser

Jeg har kjøpt denne som ekstrabag! :)

http://shop.ju-ju-be.com/Be-Fabulous-at-Ju-Ju-Be-PID10855-09FM01A.aspx

Ellers så har jeg den eksklusive utgaven av emmaljunga stellevesken :)

Den jujube er nå pakket som sykehusbag! :)

P.S den jeg har er hot pink

Endret av SnartMammaTil2:)

Jeg har Ju ju be be spicy http://www.bleieboden.no/display.aspx?menuid=71&prodid=5086 .

Liker den egentlig veldig godt, men savner en klaff til å holde regnet ute når den henger på vognen. Noen som har tips til stelleveske med både glidelås og klaff over hovedrommet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...