Gå til innhold

Stelleveske - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen erfaringer?

Anbefalte kjøpesteder etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaringer, men er litt veskegal. Jeg gleder meg til å handle unødvendig dyr skinnstelleveske - Storksak Elisabeth :D Har sett at den ofte har vært utsolgt fra Lilleprinsen i brun, så den kan jo ikke være så dum heller :P

Skrevet

Jeg har selv kjøpt stelleveske på Sam & sofie, smallstuff i cognac farge. Grisedyr, men denne er ikke typisk stelleveske så jeg kan bruke den lenge. Har allerede begynt å bruke den litt, selv om jeg helst vil spare den til lillebror kommer i januar. Men sukk så flott den er - enkel hverdagslykke (men vet selvfølgelig at det er helt unødvendig bruk av penger - he he)

Skrevet

Jeg har ingen erfaringer, men er litt veskegal. Jeg gleder meg til å handle unødvendig dyr skinnstelleveske - Storksak Elisabeth :D Har sett at den ofte har vært utsolgt fra Lilleprinsen i brun, så den kan jo ikke være så dum heller :P

Ah, den var griiiiiselekker - me want, me want! Vi har pappabagen fra storksak, den funker for begge, og kan nok bli hans "manneveske" på sikt, men den deeeer, vil JEG ha :D
Skrevet (endret)

Kan skrive under på at den er LEKKER! Har i fargen tan, som sikkert er den brune du mener :) Den har godt med plass inni (stellematta+termoposen tar litt unødvendig plass da, men er jo greit å ha med) Angrer ikke på de pengene nei, selv om den ikke akkurat er billig, hehe..

Endret av Bobbert
Skrevet

Kan skrive under på at den er LEKKER! Har i fargen tan, som sikkert er den brune du mener :) Den har godt med plass inni (stellematta+termoposen tar litt unødvendig plass da, men er jo greit å ha med) Angrer ikke på de pengene nei, selv om den ikke akkurat er billig, hehe..

Godt å høre :))

Skrevet (endret)

Oj, den var fin!! Den storksak Elizabeth. Skulle ikke sett på den...

Jeg får nok greie meg med den jeg har...

Meeenn..den kan jo brukes som vanlig veske senere.. *drømme*

Endret av Sommerfugl78
Skrevet

Blir februarbaby her, så tenkte ønske meg den i julegave fra samboer. Da slipper jeg "å finne på" noe å ønske meg, for denne skal ha. Er heldig og har spandabel kjæreste :)

Skrevet

Har selv jujube all. Er superfornøyd med den!! :D må innrømme jeg blei litt nysgjerrig på den storksak også, men veit ikke om jeg tør sjekke den... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...