Gå til innhold

Opplevde noe veldig merkelig i taxien på vei hjem fra byen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa bare til sjåføren området jeg skulle til, ikke adressen. Så sa jeg "bare stopp ved barnehagen" (150 meter fra huset, det går veier i fire retninger fra den barnehagen).

Sjåføren overhørte meg og kjørte meg helt til døren.

Hvordan i heiteste vet han hvor jeg bor??? Jeg har møtt vedkommende i jobbsammenheng èn gang tidligere, men aner ikke hva han heter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte du ikke da ?

Kom ikke på før jeg gikk ut av bilen at jeg ikke hadde sagt hvor jeg bodde.

Skrevet

De kjører vel så mye at de etterhvert får oversikten.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Ringte du og bestilte taxi. Om du gjorde det så tror jeg at dem får opp adressen tilhørende telefonnumret du ringer fra.

Skrevet (endret)

Jeg ble kjørt hjem av en taxisjåfør som visste hvor jeg bodde. Da jeg spurte ham hvordan han kunne vite det, sa han at han husket at han hadde kjørt meg for kanskje et par år siden! Og jeg bor ikke på et lite sted, bor i Oslo. Noen har klisterhjerne...

Endret av Berta_78
Skrevet

Jeg ringte fra mobiltelefon. Kan de se adressen min da?

Jeg har aldri tatt taxi hjem før. Bor i gangavstand, men akkurat denne kvelden regnet det så vanvittig.

Hi

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg har aldri tatt taxi hjem før. Bor i gangavstand, men akkurat denne kvelden regnet det så vanvittig.

Hi

Ja, da får de opp navnet og adressen som telefonen er registrert på

Skrevet

Hi

Ja, da får de opp navnet og adressen som telefonen er registrert på

Det hørtes ut som en betryggende forklaring:) Var et øyeblikk redd for at jeg hadde fått en stalker:) Takk for svar!

Skrevet (endret)

Hi

Du må bruke Taxibeat appen fremover :) Man er anonym frem til bilen har ankommet hentestedet så klart ...

Men det som er genialt med denne appen er at man kan velge sjåfør basert på vurderinger fra tidligere kunder og man ser profilen til hver taxisjåfør.

http://www.idg.no/computerworld/article255950.ece

Endret av Frija

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...