Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært veldig fornøyd med Stormberg sin jakke,den kostet 399 og er en dumjakke. God og varm,og kan brukes til fint! I utgangspunktet koster den 1000 kr,men har vært satt ned en stund. Se på stormberg.no

Annonse

• 2 uker senere...

Ser de er utsolgt for Helly hansen på nettbutikken nå. Noen som har andre gode tips? Hvordan er de fra cubus?

Lurer også på hvordan den fra helly hansen er i størrelse,sånn i tilfelle de får den inn igjen. Tenkte vi kunne ønske jakke til jul, men greit om den kunne passet både i år og neste vinter..

Gjest Vicky Pollard

Jeg har vært veldig fornøyd med Stormberg sin jakke,den kostet 399 og er en dumjakke. God og varm,og kan brukes til fint! I utgangspunktet koster den 1000 kr,men har vært satt ned en stund. Se på stormberg.no

Den har jeg også, kjøpte i fjor, ser den er på salg ennå. Den er skikkelig god i skikkelig kulde :-) Koster ingen timg på salg. Den veldig fin også :-)

Er

Den har jeg også, kjøpte i fjor, ser den er på salg ennå. Den er skikkelig god i skikkelig kulde :-) Koster ingen timg på salg. Den veldig fin også :-)

Er det den som heter Isvik eller Heidal dere har? Ser ingen som koster 399 og nedsatt fra 1000.. Er de store i størrelsen?

Gjest Vicky Pollard

Er

Er det den som heter Isvik eller Heidal dere har? Ser ingen som koster 399 og nedsatt fra 1000.. Er de store i størrelsen?

Beklager, 499,- ja. Heidal. Gutten min har 2 år, er normal for alder og er 2,5. De er vel vanlige i str. Han fikke den da ham var 1,5, da var den stor, men brukte den greit.

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Jeg er på utkikk etter ei god vinterjakke til 2-åringen. Helst ei som er litt myk, synes mange er så stive. Skal brukes i bil til og fra barnehage og til litt finere bruk, skal ikke brukes ute i barnehagen.. Gutt.

Hei :) jeg kjøpte helly Hansen på Coop obs til guttungen :) ELSKER den! Litt lang med innstramming i livet, pels rundt hetten og blå. Bruker den overalt bortsett fra i barnehagen :)

http://shop.hellyhansen.com/no-en/item/k-powder-ins-parka-40098/ fargn stemmer ikke den er mye mer navy :) koster 599kr på obs.

Er

Den heter Heidal (hvis jeg ikke husker feil)

Min 2,5 åring er stor, så jeg har kjøpt str 3 år til han. Den er veldig fin, for den går litt over rumpa! Og det syns jeg er godt, når kulda setter virkelig inn ;)

Vil si den er normal i str.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...