Gå til innhold

MØKKADAG!

Anbefalte innlegg

Er blitt så feit at jeg snart kan bruke knefettet mitt til leggvarmere. ALLIKEVEL bare måtte jeg spise den forbaska sjokoladen! Har et tonn med husarbeid jeg skulle ha gjort, i stedet ligger jeg på sofaen å ser på dr. Phil mens jeg gisper etter luft.

Låra mine møttes her om dagen. Det var ikke noe hyggelig møte, de knuffer og krangler hver gang jeg tar et skritt.

Så hvordan kan jeg bli kvitt søthungeren? Her i huset er det kun frukt og sjokolade som frister. Kan jeg ta kromtabletter som gravid?

Legen sa at vekta mi har eksplodert, at det ikke var bra med tanke på at symfysemålet mitt er for lite. Heldigvis vet jeg ikke hva jeg veier!

Og enda er det minst 8 uker igjen :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143978466-m%C3%B8kkadag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er blitt så feit at jeg snart kan bruke knefettet mitt til leggvarmere. ALLIKEVEL bare måtte jeg spise den forbaska sjokoladen! Har et tonn med husarbeid jeg skulle ha gjort, i stedet ligger jeg på sofaen å ser på dr. Phil mens jeg gisper etter luft.

Låra mine møttes her om dagen. Det var ikke noe hyggelig møte, de knuffer og krangler hver gang jeg tar et skritt.

Så hvordan kan jeg bli kvitt søthungeren? Her i huset er det kun frukt og sjokolade som frister. Kan jeg ta kromtabletter som gravid?

Legen sa at vekta mi har eksplodert, at det ikke var bra med tanke på at symfysemålet mitt er for lite. Heldigvis vet jeg ikke hva jeg veier!

Og enda er det minst 8 uker igjen :(

Jeg må le litt når jeg leser innlegget ditt. Får noen tydelige bilder i hodet...tror dette gjelder de fleste. Det er ikke noe gøy å legge på seg og se hele kroppen bare ese ut på så kort tid gjør noe med en. Det å ikke føle seg fin, er ingen god følelse. Jeg opplevde dette veldig når jeg ventet mitt første barn. Da gikk jeg opp 20 kg...og jeg som aldri før hadde hatt fett på kroppen.

Heldigvis har jeg vokst, og etter nå straks 3 graviditeter har jeg insett at man skal ikke se ut som en 20 åring resten av livet. Dessuten har jeg en ved min side som elsker meg uansett hvor stor man er.

Heldigvis vet jeg også at det er svært lite som skal til etter fødsel, før man bare raser ned i vekt igjen.

Jeg tenker sånn at det tar faktisk 9 mnd å gå gravid, så kan ikke forvente at det skal ta noe mindre tid å bli kvitt kiloene igjen.

Vet ikke om du kan ta krom når man er gravid, men det er vel bare å høre med jordmor. Det er jo stort sett de siste mnd man legger på seg mest, men lover deg de forsvinner nesten like fort igjen.

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143978466-m%C3%B8kkadag/#findComment-144616830
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...