Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg svetter heeelt ekstremt. Svetter gjennom ullgensere, kan svette gjennom flere lag. Det lukter ikke så mye om man er langt unna nei, men jeg kjenner det godt selv. Tør aldri å ha på gensere med litt farge på . Har sett på Botox, men det er jo så dyyyyyrt. 5000 kr er mye for en småbarnsmamma. Noen som har prøvd noe som faktisk funker?? eller noen som har prøvd Botox? Kanskje jeg bare må spare til det... :-(
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Sliter med samme...og det ble verre etter fødselen. Spent på svarene du får. for dette vil jeg høre om å...
M.I.A Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Samme her! Og da spesielt i ansiktet- det ser jo helt merkelig ut.. Dette kom etter svangerskapet, som ble avsluttet for 9 mnd siden..:S
Tigerpote Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Under armene? Jeg var veldig plaget før, fikk digre svetteringer under armene. Bruk aluminiumklorid! Billig middel du får kjøpt på apoteket. Ikke barber deg først, det kan virke nesten etsende på huden. Men du kommer ikke til å svette når du bruker dette ukentlig, det lover jeg Bruk en gammel t-skjorte når du har det på om natten, det etser/ødelegger klær.
Von Hertelhofen Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 er det under armene du svetter? isåfall så bør du prøve å bytte deodorant. de fleste blir nemlig immun mot deodoranten sin hvis de bruker den for lenge. biotherm sin er super! den fjerner jo ikke selve svettingen, men fjerner all lukt.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 Det er under armene ja. Har skiftet deodoranter, men det hjelper ikke. Er nok sterkere lut som må til. Er jo så utrolig lite feminint. Men jeg skal prøve den der aliklorid eller hva det ble kalt! :-) takk,det er jo en start. Og det er faktisk god å høre at det er flere. Jeg slet med dette før fødsel og jeg da :-(
Dyne&Pute Skrevet 8. oktober 2012 #7 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg også svettet ekstremt mye før! Sånn at jeg var hos hudspesialist. Han foreslo operasjon.. Men jeg fikk et tips om aluminiumsklorid. FANTASTISK! Nå er det mange år siden jeg først prøvde dette. I begynnelsen måtte jeg ta på sånn ca en-to ganger i uken, nå er det kanskje tre år siden sist jeg tok på! Er virkelig en fryd å kunne bruke klær med farge!! Lykke til!! :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 8. oktober 2012 #8 Skrevet 8. oktober 2012 Bruker dere deodorant de dagene dere ikke bruker aluminiumklorid?
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 8. oktober 2012 #9 Skrevet 8. oktober 2012 Da jeg var 22 år opererte jeg under den ene armen. Da måtte de fjerne en del av svettekjertlene under høyre arm. Resultatet ble at den venstre armen begynte å svette enda mer (sikkert for å kompensere ).. Jeg fikk stor svettering under den ene armen. Så skikkelig latterlig ut når jeg strakk armene i været.. hihi Men så kjøpte jeg noe som heter aluminiumsklorid på apoteket. Det er en roll-on som er supersterk og tørker ut det meste under der. Den skal bare brukes et par-tre ganger over en viss tidsperiode, og svir som et helvete de første timene. Men det er nå 8 år siden jeg brukte den, og har ikke svettet en dråpe siden den gang
Siljess Skrevet 8. oktober 2012 #10 Skrevet 8. oktober 2012 Aluminiumklorid er HELT FANTASTISK! Kjøpte den på http://www.aluminiumklorid.no i forrige uke.
magpie Skrevet 8. oktober 2012 #11 Skrevet 8. oktober 2012 er det under armene du svetter? isåfall så bør du prøve å bytte deodorant. de fleste blir nemlig immun mot deodoranten sin hvis de bruker den for lenge. biotherm sin er super! den fjerner jo ikke selve svettingen, men fjerner all lukt. Godt å høre noen andre si det her! Jeg trodde det bare var jeg som ble "immun" mot deodoranten Så rart det egentlig er..og ganske ergelig! Når man endelig har funnet en som funker og ikke irriterer huden :/
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 8. oktober 2012 #12 Skrevet 8. oktober 2012 er det under armene du svetter? isåfall så bør du prøve å bytte deodorant. de fleste blir nemlig immun mot deodoranten sin hvis de bruker den for lenge. biotherm sin er super! den fjerner jo ikke selve svettingen, men fjerner all lukt. Godt å høre noen andre si det her! Jeg trodde det bare var jeg som ble "immun" mot deodoranten Så rart det egentlig er..og ganske ergelig! Når man endelig har funnet en som funker og ikke irriterer huden :/ Men hvis du bruker aluminiumsklorid så kan du fortsette å bruke din vanlige deodorant. Jeg tok på al.kl før jeg la meg og dusjet det av morgenen etter. Og kunne bruke min vanlige deo hver dag Nei, stikk innom apoteket og se etter den
Bittelille'12 Skrevet 8. oktober 2012 #13 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg hadde dette problemet før og fikk anbefalt Yerka som kjøpes på apoteket. Tar bare litt på en vattdott og smører under armene og jeg svettet ikke hele dagen Etser ikke på klærne Anbefales absolutt!!!
TPK Skrevet 8. oktober 2012 #14 Skrevet 8. oktober 2012 Samme her! Og da spesielt i ansiktet- det ser jo helt merkelig ut.. Dette kom etter svangerskapet, som ble avsluttet for 9 mnd siden..:S Tror det er ganske vanlig å svette mer så lenge man ammer.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #15 Skrevet 6. november 2012 Har du prøvd Perspirex fra Apotek1? Både deodorant og hånd/fotlotion som er super-effektiv mot ekstrem svetteproblemer. Og best av alt; det holder å bruke den 2-3 ganger i uken! Anbefales!
TPK Skrevet 6. november 2012 #16 Skrevet 6. november 2012 Bruker dere deodorant de dagene dere ikke bruker aluminiumklorid? jeg bruker det kun om natten, fordi det etser på klærne. Så dusjer jeg og tar på vanlig deo om morgenen. Sover i en gammel T-skjorte så ikke sengetøyet skal bli ødelagt. Bruker det 2-3 netter i mnd. På dagtid bruker jeg Stop24. Liker ikke deo som lukter.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #17 Skrevet 6. november 2012 Signerer alle over her som har nevnt aluminiumklorid! Det er gull, og fungerer helt fantastisk!
Gjest Trulte med to små Skrevet 6. november 2012 #18 Skrevet 6. november 2012 Jeg svetter også mye, har hyperhidrose, og det er mest bare på hender og føtter. Har hatt det siden barndommen og blir ikke bedre Kan ikke ta hvilken som helst jobb pga dette, da det hemmer meg så. Det går mye papir, våtservietter mm og hendene blir vasket igjen og igjen... Jeg vil ikke operere da faren for å svette mer andre steder visstnok er stor. Botox er nervegift så det vil jeg heller ikke ha og aluminium er heller ikke bra. Er gravid og vil ikke ta noen sjanse.
Tigerpote Skrevet 6. november 2012 #19 Skrevet 6. november 2012 Det er ikke sikkert man skal bruke aluminiumklorid når man er gravid nei.
Mamma til to guttegull Skrevet 6. november 2012 #20 Skrevet 6. november 2012 Er det ikke ammonuimklorid de finner i brystkreftsvulster? Mener jeg har hørt noe om dèt ... Jeg har også noen voldsomme svettetokter innimellom. Har kommet i og etter svangerskap. For meg hjelper det å hvile + legge meg tidlig (kl 22).
Mamma til to guttegull Skrevet 6. november 2012 #21 Skrevet 6. november 2012 Jeg mente selvfølgelig aluminiunklorid ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå