Gå til innhold

Vi som er over termindato..:-)

Anbefalte innlegg

Hallo, nå ser jeg at vi er flere som er over termindato.

Her kjeder jeg meg voldsomt så det hadde vært artig å hørt hvordan det går med dere andre...

jeg sitter og analyserer hvært stikk og vondt som jeg kan finne..:-P

Er det noen som er på tur inn på føden kanskje?

Jeg skal på overtidskontroll i morgen kl 8...

lurer litt på om jeg er moden og slikt siden jeg har hatt mye kynnere og masrier.

Men førstemann kjente jeg ingenting før jeg var satt i gang.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143978429-vi-som-er-over-termindato/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke sånn offisielt på overtid enda, en er tre dager over menstermin. Har ultralydtermin på torsdag, og jordmortime da.

Jeg føler meg veldig på overtid, og synes alt gjør vondt. Men tror vel ikke noe skjer ør det øyeblikket jeg blir satt igang.

Skal å få satt litt nåler i dag for å se om det kan sette fart på ting, meeeen.....

Overtid tar på!

Var på overtidskontroll idag. Helt nedslått av at jeg fikk en igangsettelsesdag om to dager. Er forsåvidt ikke lenge igjen, men er så leeeei. Kom meg hjem og sov i

Strippingen har no iallefall fått meg til å føle meg som en 90 åring! Blir kvalm av å reise meg opp av sofaen.

Lykke til hos legen imorgen!!

Overtid tar på!

Var på overtidskontroll idag. Helt nedslått av at jeg fikk en igangsettelsesdag om to dager. Er forsåvidt ikke lenge igjen, men er så leeeei. Kom meg hjem og sov i

Strippingen har no iallefall fått meg til å føle meg som en 90 åring! Blir kvalm av å reise meg opp av sofaen.

Lykke til hos legen imorgen!!

Jeg ble ikke satt igang idag. Må komme tilbake i morgen og da får jeg ballong, så blir jeg sendt hjem igjen, var ikke moden eller noe.

Skuffa!!! Er også helt ødelagt etter undersøkelsen, men jeg tror ikke det var noe stripping, var nok at hun var der nede og rotet..:-)

Blir en rolig kveld kjenner jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...