Gå til innhold

Vi som får vinterbarn, må vi ut og kjøpe ulldress i alle størrelserne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida kjøp romslig strls så har de litt å vokse i :) man går gjerne brukt dressen slik at man hopper over noen størrelser:) ikke kjøp inn alt på forhånd med andre ord:) her arver lillesøster fra storebror så hun får ha blåe ulldresser med rosa lue til :) er jo så dyrt for disse ulldressene! Har kjøpt en ny da, strls 56 i jentefarger:)

Vi hadde denne: http://www.krabaten.no/?PageID=351&ItemID=201 til yngstemann. Den varer lenge - er elastisk og man kan brette opp vrangborden på ermer og bein til å begynne med. Har hatt den i strl 60 og 90, og det er alt vi har hatt behov for til nå (gutten vår er 19 mndr)

Annonse

Jeg hadde vinterbarn forrige gang også og handlet inn tykke dresser til kulda.

Det gjør jeg ikke denne gangen.....har voksipose og det er rene termodressen spør du meg ;)

Tykke fleecedresser m feks tynn ull innerst burde holde i massevis. De ligger godt beskyttet i vogna si og jeg syns mange kler opp babyene sine for mye jeg da....

Passer mer på vind og holde meg innendørs om det skulle bli for kaldt :)

Enig med de andre her. :) Vi har vel størrelse 56 og 68 i ulldresser tror jeg, og det holdt hele den første vinteren (fikk desemberbarn sist). Hadde kjøpt inn i hver størrelse fra 50-74, men endte opp med å gi bort de andre til noen som trengte dem :)

Men vent å se om du får de større størrelsene i gave, det er dyre klær :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...