Gå til innhold

Har jeg ødelagt hele forsøket?!!? Hjelp meg..(ruger)

Anbefalte innlegg

Ruger på 3.forsøk ICSI hvor vi i utgp lever i sterkt uvisse om det i hele tatt blir dugelige egg. Vel, det ble heldigvis ett egg denne gangen også, og innsett fredag 28.sep. Denne gangen ble jeg sykemeldt i to uker siden det nok er siste forsøk. Innsettet gikk så fint og alt har føltes veldig bra. Så klarer jeg det store - hunden vår var bajas i hagen og istedet for å gå tur og unngå rykk og dragninger (valp men 22 kg, vorsteh) lekte jeg med henne, hun stod i langt bånd. Plutselig løp hun mot meg, og normalt sett når jeg "finter" med henne så bråsnur hun, men denne gangen løp hun av all makt på utsiden av meg og jeg ble spent av lina og gikk i bakken med et BRAK! Dette skjedde nå på fredag, en uke etter innset. All positiviteten, håpet og gnisten gikk ut av meg på et blunk og jeg har ikke klart å tenke på noe annet enn hvor IDIOT jeg var. Har de siste par dagene hatt murringer så jeg frykter at jeg har ødelagt hele forsøket. Hva tror dere? Hvis egget hadde festet seg, ville det tåle en sånn påkjenning??

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Jeg tror nok ikke det skulle være farlig, for tenk hvor mye andre opplever og utsetter seg for når de ikke engang vet at de er gravide.

Jeg skjønner du er bekymret, men prøv å slappe av og tenk som så at om det fester seg så vil det gå bra! Lykke til!

Takk, det hjelper alltid med oppmuntringer! Jeg er bare så sinna på meg selv og kommer nok til å ha skyldfølelse en stund. Et par dager til nå så vet jeg hvordan dette går veien. Dag 10 idag. Kan jeg ta en test imrg tro? Som sagt masse murringer, og har kjent dette før, så jeg har vel dessverre en lei følelse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...