Gå til innhold

Hvordan tjene 1000 kroner dagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobber i butikk og tjener mer enn 1000 kr dagen..

Har 174 kr timen og jobber 7-8 timer hver dag, de dagene jeg har kveldsvakt har jeg tillegg for ubekvem arbeidstid også.

Men må jo betale skatt av pengene da, så utbetalt blir det litt mindre.

Annonse

fabrikk, vi har 185 i timen etter 6 mnd, og 60% ekstra om en jobber sen skift.. noe som da får deg opp i ca 2200kr pr dag når en jobber sent... det er ikke gøy, men det er derfor en får så godt betalt.. på nattskift får en 100% tillegg, så da har en nesten 3000kr pr natt...

Skal vel ikke så mye til? Jeg har 135 kroner i timen pluss tillegg. Tjener da litt over 1000 kroner dagen med 7,5 timer arbeidsdag (uten tillegg). Jeg er ufaglært og ung uten ansiennitet så det burde ikke være noe hokus pokus...

Skal vel ikke så mye til? Jeg har 135 kroner i timen pluss tillegg. Tjener da litt over 1000 kroner dagen med 7,5 timer arbeidsdag (uten tillegg). Jeg er ufaglært og ung uten ansiennitet så det burde ikke være noe hokus pokus...

Hva jobber du som da? :) Jeg er selv ung, ikke fullført videregående og eneste arbeidserfaring er praksis via skole og NAV

Frykter jeg aldri kommer til å få jobb

Annonse

Anleggsarbeider ;)

Jeg jobber 4 dager på, 3 dager fri.. Er ikke så stas å være borte fra familien 4 dager i uka, men jeg tjener godt hvertfall :)

Nå har jeg den kjekke timesbetalingen på 260 kroner :) Jobber fast 11 timer pr dag, og alt over det er det 50% overtid på, og må vi jobbe fredager, så har vi 50% overtid etter 7 timer og 100% overtid etter 11 timer, og vi jobber som regel 14-15 timer pr dag :)

Siste runden før jeg gikk ut i permisjon, så hadde jeg 230 timer utbetalt, der det er betydelig mye overtid... Kan ikke klage på utbetalingen da :) Blir nok litt trist å ikke være med gutta på jobben nå, har gått greit så langt, men jeg klør i fingrene etter å komme i gang igjen, ikke pga pengene egentlig, for jeg har jo grei utbetaling i perm, men du og du, det er så moro å kjøre hjullastere, gravmaskiner osv osv <3 Er et savn det nå!

om det er meg med 2200 på senskift, så lager jeg pizza.. detaljert hva jeg gjør kan jeg ikke fortelle om.. det er helt greie oppgaver, men ikke særlig spennende eller morsomme.. mye fysisk arbeid, men jeg liker det da.. jeg liker jobben min :)

Hva jobber du som da? :) Jeg er selv ung, ikke fullført videregående og eneste arbeidserfaring er praksis via skole og NAV

Frykter jeg aldri kommer til å få jobb

Jobber på bolig med psykisk utviklingshemmede. Har også jobba i butikk med 133 kroner timen pluss tillegg. De fleste steder bør man kunne få en slik timelønn, selv uten ansiennitet og utdannelse. Det er jo ikke akkurat noe å rope hurra for :)

Hva med å jobbe hjemmefra? Mange som jobber med MLM og tjener masser med penger. Må jo selvsagt være et godt og stabilt selskap en har troen på. Jeg jobber for et selv som har produkter jeg virkelig har troen på. Tjener selv ikke så bra enda,men har flere nært som tjener 100 000-300 000 i mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...