Gå til innhold

EmmaLjunga City Cross m/bag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kjøpt den men med city bag, virket veldig bra men vi har ikke fått den enda, den var lett og ikke alt for stor og med gode hjul, tror den er stabil men får jo ikke prøvd den før i januar når junior kommer da:) har hørt flere skryte av Emmaljunga vogner generelt da.

Håper vi blir fornøyd.

bagen er ikke blant de største.. men for vår del var det aldri noe problem, fordi snuppa ville opp og se litt (=bytte til sportsdelen) en god stund før hun var for lang for baggen..

pass bare på å ikke kjøpe de aller største og klumpete vognposene.. vi endte opp med voksi urban, som passet perfekt

Annonse

Flere rundt meg kommenterer at bagen er liten.. 5 cm kortere enn Edge sin tror jeg og kanskje smalere..

Hva opplever dere?

Den er 4cm kortere, og for min del spiller de cm ingen rolle, passer fortsatt og jenta er litt over 5mnd.

Skal man ha en lett vogn må man nok ta til takke med en litt mindre bag også. For meg er det viktigste at vognen er lett og anvendelig.

Jeg har citybag på en ozone city, men har også en simo duo i tillegg -den har 83cm lang bag :)

Endret av EnBlå&ToRosa

Som uerfaren førstegangsgravid må jeg bare spørre.. Når er det vanlig å bytte til sportsdel?

Vet ikke hva som er vanlig, men mine to eldste lå/satt i bag til de var nærmere ett år. Men vi har hatt simo duo vogner med stor bag som har en loten rygg til å sette opp oppi bagen som hjemme/turvogn. I "shopping" vognene vi har hatt har vi måttet bytte ved 6mnd alder, bortsett fra med mellomste barnet da for da hadde vi bugaboo og den har stor bag.

Endret av EnBlå&ToRosa
  • 2 uker senere...

Har også besilt city cross med supreme bagen :)

syns den virket veldig fin og tror ikke de 4cm den mangler i forhold til feks Edge, kommer til å utgjøre store forskjellen, junior kommer i januar, da går det jo mot varmere tider så det er jo ikke mange måndene at junior kommer til å trenge stor vognpose osv

og om det stemmer slik folk sier, at de bytter rundt 5-6mnd så tror jeg dette skal gå helt fint! gleder meg masse til å hente vogna i trondheim i starten av desember! :)

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...