Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Bruker selv vibrator Får en bedre orgasme med den enn med mannen.... Bruker den i "hemlighet" og har deilige stunder på badet alene
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Kjøpte meg en sånn dildogreie som vibrerte, men jeg kasta den. Skjønte liksom ikke greia. Eller, jeg skjønte jo hva jeg skulle gjøre med den, men den ga meg ingenting.. Følte meg bare rar når jeg prøvde den
<3 2G <3 Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Vibrator, bruker den mest alene, men får bedre orgasmer med gubben
Blaxa Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Med samboer: Penisring med vibrator, eller vibrator... Uten han; har jeg dildo, vibrator og vibrerende egg. Er ikke sex fiksert eller noe altså! Men hadde en arb.periode hvor jeg jobbet 16 dager og var hjemme 12, da trengte man en del ekstra Ble bedre for oss når jeg fikk nye plass og arbeidet 4/3 istedenfor 16/12
stearin Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 Vibrator, dildo og sånne man trer på fingrene med ru overflate (disse brukes ikke lenger, de gjorde nemlig grusomt vondt). Har mange vibratorer, og dem brukes flittig. Er singel.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #8 Skrevet 7. oktober 2012 Vibrator er såååååååååååå godt !! Får best orgasme med det ! Deeeeilig !
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 7. oktober 2012 #9 Skrevet 7. oktober 2012 Lys levende harde menn:)
<3 2G <3 Skrevet 7. oktober 2012 #10 Skrevet 7. oktober 2012 Lys levende harde menn:) Helt klart, men når gubben er på jobb og mor er kåt må hun gjøre noe for seg selv ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #11 Skrevet 7. oktober 2012 Har en Mr. Rabbit, men bruker den bare "on request". Er mest noe gubben kicker på, ikke så interessant for meg dessverre
Gjest Miryks Skrevet 8. oktober 2012 #12 Skrevet 8. oktober 2012 For meg selv; et enkelt egg, en vibrator eller mr right middlefinger. Med gubben; vibratorer, buttplugs, dildoer, pisker (whopish), ellers utøver herren magi med fingrene sine. Synes det var deilig de få gangene vi prøvde penisring med klittvibrator, men mini-gubben er litt for stor så det var mer ubehagelig enn godt for gubbens del..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå