Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er i uke 41 og leter febrilsk etter tegn til fødsel!

Igår- og i ettermiddag kjentes det som om jeg tisset på meg, og i trusa var det en liten og blank gele klump begge gangene. Ikke store greier altså.

Har menssmerter litt av og på (for det meste av)...

Overtidskontroll imorgen, men jeg håper fremdeles jeg kommer igang av Megselv inatt!

Noen som har slimpropp som et tegn på nærstående fødsel???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143978283-slimpropp-to-dager-p%C3%A5-rad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du er så vidt i gang. Jeg opplevde deler av slimproppen etter å ha blitt strippet, og ble våt i trusa...men da var det ikke fostervann. Hvis vannet går, så merker du det, fikk jeg vite fra jordmor.

Første gangen jeg gikk gravid, var det ei venninne av meg som fortalte meg at riene kjenners ut som menssmerter først....etterhvert tar de sånn tak at det er ikke tvil på at fødsel er i gang.

Vet at man kan gå lenge etter at slimproppen er gått...men vi får satse på at noe er i ferde for din del :)

Masse lykke til :)

Høres ut som du er så vidt i gang. Jeg opplevde deler av slimproppen etter å ha blitt strippet, og ble våt i trusa...men da var det ikke fostervann. Hvis vannet går, så merker du det, fikk jeg vite fra jordmor.

Første gangen jeg gikk gravid, var det ei venninne av meg som fortalte meg at riene kjenners ut som menssmerter først....etterhvert tar de sånn tak at det er ikke tvil på at fødsel er i gang.

Vet at man kan gå lenge etter at slimproppen er gått...men vi får

satse på at noe er i ferde for din del :)

Masse lykke til :)

Vel hos meg gikk vannet 2 dager før jeg skjønte det. Det kom bare pittelitt, jeg trodde det var utflod men så ble trusa litt mere våt dag num 2. Da begynte jeg å stusse. Kom opp på føden og jaggu meg var vannet gått. Kan huske en kneppe lyd når jeg tenkte meg om men trodde ikke det betydde noe... Dette har flere opplevd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...